اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله محمودی صورت گرفت

تقدیر از طلبه ورامینی نایب قهرمان کشوری

خبرگزاری فارس: از طلبه ورامینی که به مقام دوم مسابقات حفظ قرآن سراسر کشور رسیده بود تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از طلبه ورامینی نایب قهرمان کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از زهرا اردستانی طلبه حوزه علمیه کوثر ورامین تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه آیت‌الله محمودی گلپایگانی موسس و رئیس هیئت امنا حوزه‌های علمیه شهرستان ورامین طی سخنانی از طلاب خواستند تمام سعی خود را برای فراگیری عمیق علوم دینی بکار گیرند.

امام جمعه ورامین آمادگی کامل برای پاسخگویی به شبهات و حل مشکلات اعتقادی نسل جوان را از مهم‌ترین وظایف طلاب در عصر حاضر دانست و گفت: در حالی که دشمنان اعتقادات ما را نشانه رفته‌اند و از این طریق قصد تسلط بر کشور ما را دارند بر طلبه است که شجاعانه در کشور و دین و مذهب خود دفاع کند.

بر پایه این گزارش، زهرا اردستانی طلبه پایه پنجم حوزه علمیه کوثر ورامین توانسته است مقام دوم حفظ 15 جزء را در مسابقات طلاب کشور کسب کند.

حوزه علمیه کوثر ورامین هر ساله 25 طلبه از بین افراد با معدل دیپلم بالاتر از 14 و زیر 30 سال بطور تمام وقت برای تحصیل جذب می‌کند، کلاس‌های این حوزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14:30 به‌صورت فشرده برگزار می‌شود و در پایان مدرک کارشناسی مورد پذیرش وزارت علوم به فارغ التحصیلان ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول