اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 23 لیگ دسته دوم کشور

پاس نوین همدان بر پرسپولیس برازجان غلبه کرد

خبرگزاری فارس: پاس نوین همدان با 2 گل در برابر پرسپولیس برازجان به برتری رسید.

پاس نوین همدان بر پرسپولیس برازجان غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر امروز و از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تیم‌های پرسپولیس برازجان و پاس نوین همدان در ورزشگاه تختی برازجان رودرروی هم ایستادند که تیم مهمان به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی که پرسپولیس برازجان برای بقاء و نماینده همدان برای صعود می‌جنگید؛ در دقایق ابتدایی دو تیم به محک زدن یکدیگر پرداختند و توپ در وسط میدان در حال گردش بود و حادثه مهمی در نیمه نخست اتفاق نیفتاد.

امید زائری و حسین شجاعی دو بازیکن کلیدی برازجان در اواسط نیمه نخست با مصدومیت شدید مواجه شدند تا سهرابی(سرمربی پرسپولیس) به دو تعویض اجباری وادار شود.

نیمه اول گلی در بر نداشت تا نهایت دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم پاس نوین همدان توپ و میدان را در اختیار گرفت و در حضور بیش از 2 هزار هوادار تیم پرسپولیس برازجان شاهد بازی خوب تیم همدان و ناهماهنگی در بین بازیکنان برازجان بودیم.

در حالی که تنها 10 دقیقه به انتهای مسابقه باقی بود تیم پاس همدان موفق به زدن نخستین گل مسابقه شد و پرسپولیس برازجان در زمین خود با یک گل عقب افتاد.

در 10 دقیقه پایانی تیم پرسپولیس برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد و نماینده همدان نیز به اداره بازی پرداخت و در حالی که 2 دقیقه از وقت‌های تلف شده هم گذشته بود در دقیقه 92 دومین گل تیم پاس نوین همدان نیز به ثمر رسید و شکستی دیگر در کارنامه پرسپولیس برازجان به ثبت رسید.

در نهایت بازی با برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پاس نوین همدان به پایان رسید و صدای هواداران پرسپولیس برازجان که در هوای گرم به استادیوم آمده بودند در آمد و این هواداران با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول