اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی بافت اعلام کرد

واکسیناسیون بیش از 635 هزار دام در بافت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: 635 هزار و 725 رأس دام طی سال گذشته در شهرستان بافت زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

واکسیناسیون بیش از 635 هزار دام در بافت

سمیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: تلاش انسان برای واکسیناسیون به قدمت تلاش‌های او برای نجات از بیماری است، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان انجام واکسیناسیون به موقع دام است.

‌وی افزود: واکسیناتورها مهم‌ترین بازوهای اجرایی دامپزشکی در انجام وظیفه خطیر این ارگان یعنی پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به شمار می‌روند.

صادقی تصریح کرد: در سال گذشته 184 هزار و 38 رأس گاو تحت مایه‌کوبی‌های مختلف مانند بروسلوز، شاربن و پاستورلوز قرار گرفتند و 617 هزار و 287 رأس گوسفند و بز علیه بیماری‌های بروسلوز، شاربن، آبله و ppr واکسینه شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت با تقدیر و تشکر از واکسیناتورهای پرتلاش شبکه عملکرد آنها گفت: از دامداران درخواست داریم تا همکاری لازم را با این اکیپ‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول