اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم اختتامیه در حوزه هنری مازندران

برترین‌های جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور نوروز در ایرا ساعت ۱۰ صبح فردا در آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.

برترین‌های جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور عید نوروز در ایران مدیر حوزه هنری مازندران بیان داشت: نفرات برتر و برگزیده این جشنواره از سوی هیئت داوران انتخاب شدند که در آیین پایانی جشنواره اسامی آنها اعلام می‌شود.

عزیزالله محمدپور خاطرنشان کرد: نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب هدایای نقدی 20، 15 و 10 میلیون ریالی را به همراه تندیس و دیپلم افتخار دریافت می‌کنند.

وی افزود: به برگزیدگان دو بخش ویژه سال جهاد اقتصادی و بیداری اسلامی نیز هدایای نقدی 10 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور عید نوروز در ایران بیان داشت: آیین نوروز خوانی، نمایش سیاه بازی، موسیقی بومی از برنامه‌های فرهنگی و هنری مراسم اختتامیه است.

مدیر حوزه هنری مازندران تصریح کرد: در حاشیه مراسم اختتامیه شرکت‌کنندگان با آش سنتی آخر سال موسوم به گزنه ‌آش به همراه نان محلی پذیرایی می‌شوند.

وی ادامه داد: درایام تعطیلات نوروزی چندین نمایشگاه از آثار برگزیده مرحله نهایی این جشنواره در اماکن گردشگرپذیر استان برگزار می‌شود تا در معرض دید مسافرانی که از نقاط دور و نزدیک کشور به مازندران سفر کرده‌اند، قرار گیرد.

محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 450 اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی از میان 145 اثر منتخب برای حضور در مرحله نهایی، 85 اثر در بخش نوروز در ایران، 25 اثر در بخش جهاد اقتصادی و 35 اثر در بخش بیداری اسلامی بود.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور عید نوروز در ایران به ابتکار حوزه هنری و مشارکت استانداری مازندران در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول