اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساری میزبانی می‌کند

استقبال گسترده از جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری مازندران گفت: با پایان یافتن مهلت دریافت آثار نخستین جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران به میزبانی مازندران ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ادامه دارد.

استقبال گسترده از جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور نوروز در ایران، اسدالله محمدپور ابراز داشت: از نظر کمیت آثار زیادی از سوی هنرمندان سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که برخی از آثار نگاه متفاوت و ارزشمندی به موضوع نوروز داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از روند کیفی برگزاری این جشنواره راضی هستم و استقبال از آن نشان داد که اتفاقات خوبی در آینده برای جشنواره کاریکاتور نوروز در ایران رخ می‌دهد.

دبیر نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور نوروز در ایران بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان صاحب نام کشوری و استانی و نیز شرکت‌کنندگان برگزیده جشنواره در روز 25 اسفند برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: مراحل داوری مقدماتی و نهایی آثار دریافتی با حضور داوران برجسته استان و کشور به‌زودی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور نوروز در ایران به ابتکار حوزه هنری و مشارکت استانداری مازندران در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول