اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان:

ایران رتبه نخست علمی منطقه را دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ایران سال گذشته رتبه نخست علمی را در منطقه کسب کرده است.

ایران رتبه نخست علمی منطقه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم پنجمین جشنواره شهید مطهری و هفته آموزش در همدان اظهار داشت: سال گذشته ما در منطقه رتبه نخست علمی و در جهان نیز رتبه علمی خوبی را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: هنگام مراجعه به قرآن مهم‌ترین رسالت انبیای الهی تزکیه و تألیف عنوان شده که شما اساتید نیز وظیفه سنگینی در جامعه بر دوش دارید که همان رسالت انبیای الهی است و این وظیفه برای شما نیز تعریف شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان داشت: سال گذشته سال خوبی در راستای جهش علمی در جهان بوده است که رتبه نخست در منطقه و رتبه خوبی را در جهان کسب کردیم.

وی عنوان کرد: این رتبه علمی و مطرح شدن در عرصه جهانی با تلاش اساتید، فرهیختگان و دانشجویان به دست آمده که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

مطهری یادآور شد: محور بررسی این رتبه علمی میزان ارائه مقالات در سطح بین‌المللی بوده است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که هر کس بخواهد رتبه نخست را در جهان داشته باشد زیربنای آن پیشرفت علمی است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان گفت: فرهنگ‌سازی پیش‌نیاز پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود و به این مسئله باید بیش از پیش توجه کنیم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول