اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل:

رشته‌های جدید دانشگاهی در پیام نور پارس‌آباد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با احداث ساختمان دانشگاه پیام نور در پارس‌آباد رشته‌های جدید دانشگاهی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

رشته‌های جدید دانشگاهی در پیام نور پارس‌آباد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه ساختمان جدید دانشگاه پیام نور پارس‌آباد اظهار داشت: ما موافق گسترش و توسعه دانشگاه‌ها در تمام بخش‌ها و شهرها هستیم از همین روی توسعه دانشگاه‌های شهرهای شمالی استان به ویژه پارس‌آباد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه در سال تحصیلی جدید بالغ بر 5 هزار و 500 نفر از دانشجویان به دانشگاه‌های پیام نور استان تزریق شده‌اند، گفت: در حال حاضر ما بیش از 25 هزار دانشجو را در دانشگاه پیام نور ساماندهی و به آنها آموزش می‌دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تلاش برای ارتقای سطح دانشگاه را از مهمترین اولویت‌های دانشگاه پیام نور در سال جاری اعلام کرد و افزود: ما خواستار افزایش کیفیت تحصیلی در این دانشگاه هستیم و برای رسیدن به این مولفه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خوش‌طینت خاطرنشان کرد: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌ نور واحد پارس‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد و با افتتاح آن مشکل کمبود فضای آموزشی این واحد برطرف خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: فاز اول ساختمان جدید پیام نور شهرستان پارس‌آباد با زیربنای 2 هزار و 300متر مربع با 12میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده و فاز دوم با افزون بر 9 میلیارد ریال در حال احداث است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ادامه داد: این ساختمان دارای 16 کلاس درس، چهار واحد آزمایشگاه، یک سالن نمازخانه و یک سالن چند منظوره و سیستم گرمایش و سرمایش مجهز می‌باشد.

خوش‌طینت با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: دانشگاه پیام نور استان، در اجرای پروژه‌های عمرانی و آموزشی و تجهیز واحدها و مراکز خود به امکانات مورد نیاز از تولیدات داخلی بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد قابلیت و ظرفیت‌های لازم را در جهت گسترش و تبدیل واحد به مرکز را دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی وتکمیل ساختمان جدید، افزایش رشته‌های جدید در این واحد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه خواستار ایجاد رشته‌های جدید و ارتقای این واحد به مرکز شد.

ولی کریمی دانشگاه را از مولفه‌ها و شاخصه‌های مهم پیشرفت و ترقی دانست و گفت: هر جا علم و دانش هست خیر و برکت نیز هست.

وی سرمایه گذاری علمی را از نیازهای جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت آموزشی شرایط و زمینه لازم در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول