اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصب جزایر ایمنی در نقاط حادثه‌خیز جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از احداث 20 جزیره ایمنی در نقاط حادثه‌خیز این منطقه خبر داد.

نصب جزایر ایمنی در نقاط حادثه‌خیز جنوب تهران

 علیرضا اسفراینی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده پس از بررسی و شناسایی نقاط بحرانی و حادثه‌خیز، 20 جزیره ایمنی به منظور آرام‌سازی معابر احداث شد.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه علت اصلی تصادفات این منطقه عدم توجه به مقابل است خاطرنشان کرد:‌ در تقاطع‌های بزرگراه کریمی با خیابان منتظری و جهاد، خیابان‌های آستانه، والفجر، 13 آبان، عربخواری، سرلک و کاویانی 20 جزیره ایمنی به منظور افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده نصب شده است.

وی به کاهش آمار تصادفات منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح هندسی میدان معلم، اصلاح هندسی و احداث رفیوژ وسط خیابان بهشتی، احداث راستگرد ورودی خیابان فدائیان اسلام به پروین اعتصامی، احداث رفیوژ وسط خیابان فدائیان اسلام، ساماندهی و احداث رفیوژ وسط در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، احداث 10 پارکینگ ویژه موتورسیکلت، احداث پل‌های هوایی عابر پیاده در ولی‌آباد و امین‌آباد از جمله اقدامات این حوزه در سال گذشته بوده که در کاهش آمار تصادفات این منطقه تاثیر بسزایی داشته است.

خواناکردن تابلوهای بزرگراه‌های شهید کریمی، شهید آوینی، خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید دستواره، جاده ورامین و نصب 30 عدد تابلوی راهنمای مسیر جانبی در بزرگراه‌های شهید آوینی، شهید کریمی و شهید رجایی از دیگر اقدامات حوزه ترافیک در سال گذشته بوده که به منظور اطلاع‌رسانی و رفع سردرگمی رانندگان انجام شده است.  

 انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول