اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری چهارمحال و بختیاری خبر داد

شناسایی 274 نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون راهسازی اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری از شناسایی 274 نقطه حادثه‌خیز در سطح محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

شناسایی 274 نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با تلاش مجموعه نیروهای اداره‌کل راه و ترابری در سال گذشته افزون بر 274 نقطه حادثه‌خیز در این استان شناسایی و اقدامات لازم در راستای رفع این نقاط حادثه‌خیز صورت پذیرفت.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در این راستا، گفت: تراشه‌برداری، نصب تابلوهای هشدار دهنده، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی، ایمنی سازی محورها، نصب سرعت‌گیر در مکان‌‎های مناسب از جمله این اقدامات به‌شمار می‎رود.

ندیمی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود با اجرایی شدن این اقدامات شاهد کاهش آمار تصادفات در سطح محورهای مواصلاتی این استان باشیم.

معاون راهسازی اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت توسعه محورهای مواصلاتی این استان تأکید کرد و گفت: روند توسعه چهارمحال و بختیاری با ساخت راه‌های چهارخطه شتاب بیشتری به خود می‌گیرد، بر همین اساس بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این استان خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود.

ندیمی با اشاره به نقش راه در توسعه، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های این بخش و تعیین سیاست‌هایی در راستای افزایش کارایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی حمل و نقل را از امور زیربنایی و یکی از اجزای مهم چرخه تولید ـ مصرف برشمرد و گفت: حمل و نقل در فرآیند رشد اقتصادی، نقش بسیار مهم و تأثیرگذار دارد، علاوه بر آنکه خود نیز از فرآیند رشد و توسعه اقتصادی تأثیرپذیر است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول