اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع و شهرک‌های صنعتی قشم:

صنعت در منطقه آزاد قشم متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع و شهرک‌های صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم از متحول شدن صنعت در این منطقه با تفویض اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به این سازمان خبر داد.

صنعت در منطقه آزاد قشم متحول می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا نوری اظهار داشت: صنایع فعال در منطقه آزاد قشم با تفویض اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان منطقه آزاد و در سالی که به فرموده مقام عظمای ولایت به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده، از شرایط ویژه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: تفویض اختیارات مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نگاه عالمانه وی به عنوان یکی از فرهیختگان جامعه صنعتی کشور می‌تواند موجب روان‌سازی و ارتقای مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد قشم شود.

مدیر صنایع و شهرک‌های صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان هرمزگان و حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در جزیره قشم را برگ برنده‌ای برای تحولات صنعتی در منطقه آزاد قشم دانست.

وی با اشاره به قوانین مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد قشم در جذب سرمایه‌گذار تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با استفاده از مزیت‌های قانونی خاص مناطق آزاد، جذب صنعتگران و سرمایه گذاران را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

نوری با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سال جدید را برای فعالان بخش صنعت کشور بسیار مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد  با حضور سرمایه‌گذاران و استفاده آنان از مزیت‌های قانونی منطقه آزاد قشم شاهد تحولی اساسی در صنعت این منطقه باشیم.

مدیر صنایع و شهرک‌های صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از واگذاری زمین با شرایط ویژه، پایین بودن هزینه‌های تولید، معافیت مالیاتی، حذف تشریفات پیش روی صنعتگران و سرمایه‌گذاران، تسهیلات گمرکی و تعرفه‌ای و دسترسی آسان به آب‌های بین‌المللی برای صادرات کالا را به ویژه با واگذاری اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به این سازمان به عنوان بخشی از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم از صنعتگران و سرمایه‌گذاران نام برد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول