اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

مؤمن واقعی از شناسنامه اعمال خود غافل نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در گلستان گفت: در روز قیامت شخصیت انسان شناسنامه او خواهد بود، مؤمن واقعی از شناسنامه اعمال خود غافل نیست.

مؤمن واقعی از شناسنامه اعمال خود غافل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در همایش مدیران کل ثبت احوال کشور در گلستان اظهار داشت: ما در معنای واقعی دو نوع شناسنامه داریم یکی شناسنامه‎ای که برای شناسایی شخص است و دیگری شناسنامه‎ای که با او شخصیت فرد را می‎شناسند.

وی افزود: شناسنامه‎ای که از سوی ثبت احوال صادر می‎شود حاکی از تولد، مرگ، پدر، مادر و هر آنچه برای شناسایی فرد است در آن ثبت می‎شود که هر چه دقیق‎تر باشد سازمان ثبت احوال به اهدافش نزدیک‌تر می‎شود.

نورمفیدی خاطر نشان کرد: اما شناسنامه دیگری هم داریم که خیلی مهم است و آن هم شخصیت انسان را شناسایی می‎کند که به تعبیر قرآن از آن نیز به عنوان یک شناسنامه و نشانه یاد شده است.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان بیان داشت: خداوند می‎فرماید" ما برای هر انسان یک شناسنامه قرار داده‎ایم که چیز جدایی از فرد نیست و این شناسنامه را خود فرد می‎سازد.

وی افزود: در معارف اسلامی هر عملی را که ما در این دنیا انجام می‎دهیم مانند آجری است که در ساختمان حقیقی خودسازی خود قرار می‎دهیم.

نورمفیدی عنوان کرد: در روز قیامت این کتاب وجود دارد که ما از آن غافل هستیم و برخی مواقع آن را درک نمی‎کنیم از پرده کنار زده می‎شود و انسان می‎تواند خود را بهتر بشناسد.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با بیان اینکه نباید از شناسنامه اعمال خود غافل باشیم متذکر شد: آنچه در روز قیامت به نام بهشت و جهنم از آن یاد شده است جدا از اعمال ما نیست.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت ثبت احوال در استان گلستان در رده مدیران موفق استان قرار دارد اذعان داشت: امید داریم که سازمان ثبت احوال نیز روز‎به‎روز دقیق‎تر شود تا کسی نتواند در مورد مسائل کشور دخل و تصرف داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول