اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام شد

انتشار خطبه حضرت زهرا(س)‌ در شمارگان 100 هزار نسخه

خبرگزاری فارس: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خطبه حضرت زهرا(س) را در قالب کتاب «همراه با بانوی مینوی» در شمارگان 100 هزار نسخه منتشر کرد.

انتشار خطبه حضرت زهرا(س)‌ در شمارگان 100 هزار نسخه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در این کتاب که همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) منتشر شده است، علاوه بر خطبه حضرت زهرا(س)، سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید پیرامون مناقب آن حضرت و روایات مختلف در باب زندگانی و فضایل ایشان ذکر شده است.

در این کتاب همچنین فهرست موضوعی مربوط به محتوای خطبه حضرت زهرا(س) در مسجد پیامبر(ص) گنجانده شده است.

در بخش سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با حضرت زهرا(س) در این کتاب چنین آمده است: آنچه که در زندگی ظاهری آن بزرگوار وجود دارد، علم و حکمت و معرفت است که حتی در خطبه‌ای مثل خطبه فدکیه معروف آن بزرگوار که هم شیعه آن را نقل کرده است و هم اهل سنت، بعضی از فقرات آن را لااقل و بعضی هم همه آن خطبه را نقل کرده‌اند.

در بخش سخنان آیت‌الله صافی گلپایگانی در مورد خطبه حضرت زهرا(س) نیز آمده است: این خطبه را که حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بالبدیهه و الارتجال انشا فرمودند از معجزات باهره ظاهره خاندان رسالت و منبع مهم حقایق عالیه مطالب حقه است، که غیر از آن حضرت، که صاحب علوم لدنیه و عالمه به مطالب غیبیه و مویده به تاییدات ربانیه است، اظهار چنین موقف علمی، آن هم به ارتجال معجزه و الهام از عالم غیب و کشف، از صلاحیت‌های ملکوتی سراینده است.

کتاب «همراه با بانوی مینوی» حاوی سخنان حضرات آیات صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی پیرامون فضائل حضرت زهرا(س) و خطبه آن حضرت است.

خطبه حضرت زهرا(س) همراه با ترجمه و نمایه آیات به کار رفته در متن خطبه، در این کتاب گنجانده شده است.

کتاب «همراه با بانوی مینوی» در قطع پالتویی، شمارگان 100 هزار نسخه، بهای 6 هزار ریال و 96 صفحه از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول