اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد در مراسم افتتاح 406 واحد مسکن روستایی

رفع محرومیت از روستاها خواسته مقام معظم رهبری است‌

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم و مرزی از خواسته‌های مقام معظم رهبری و در رأس امور دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار دارد.

رفع محرومیت از روستاها خواسته مقام معظم رهبری است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز در مراسم افتتاح 406 واحد مسکن روستایی این شهرستان توجه به روستاها را از مهم‌ترین برنامه‌های مورد توجه در سال جاری خواند و اظهار داشت: رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم و مرزی از خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده و در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار دارد.

وی گفت: احداث واحدهای مسکونی استاندارد و مستحکم روستایی سبب پیش‌گیری از تلفات انسانی در حوادث طبیعی می‌شود.

موسوی‌نیا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی نیز هم‌زمان با افتتاح واحدهای مسکونی تایباد و باخرز از تلاش‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد در راستای تأمین مسکن مناسب در روستاها تقدیر کرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های تایباد و باخرز نیز افتتاح واحدهای آماده تحویل مسکن روستایی را از برنامه‌های اجرا شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد و باخرز خواند و گفت: 406 واحد مسکن روستایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده بود، هم‌زمان با دهه حساب 100 امام(ره) در شهرستان‌های تایباد و باخرز به بهره‌برداری رسید.

اصغر کوهسرخی افزود: 30 واحد مسکن روستایی در تایباد، 76 واحد در باخرز، کاریز و مشهد ریزه و 300 واحد در روستاهای تابعه شهرستان‌های تایباد و باخرز با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: تحویل 300 جلد سند مالکیت روستایی و شروع طرح هادی در روستاهای محسن‌آباد، حاجی‌آباد، سمنگان، نصرآباد و آویان با 5 میلیارد ریال اعتبار و کلنگ‌زنی ساخت دو واحد خانه عالم در فرزنه و تنگل مزار با 800 میلیون ریال اعتبار و دو کتابخانه عمومی در روستاهای جوزقان وارزنه با 1 میلیارد و 504 میلیون ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال جاری است.

وی یکی از شاخص‌های مهم پیش‌برد توسعه شهرها را توسعه روستاها خواند و افزود: نیاز است که بیشتر به توسعه روستاها توجه شود و اگر مشکل روستاها به صورت دقیق پیش‌بینی و به آنها پرداخته شود می‌توان گفت که بیش‌تر مشکل شهر و توسعه آن حل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول