اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

مشورت در اسلام برای رسیدن به هدف بر اساس دستورات دین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با اشاره به اهمیت مشورت در جوامع اسلامی، گفت: مشورت در اسلام برای رسیدن به هدف متعالی بر اساس دستورات دین است.

مشورت در اسلام برای رسیدن به هدف بر اساس دستورات دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اسلامی کردستان در سنندج با تبریک فرارسیدن هفته شوراها، اظهار کرد: خدمت به مردم بهترین توشه برای دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه خداوند تمام امور مربوط به انسان را به خودش واگذار کرده است، تصریح کرد: دستورات کلی و برنامه اصلی هدایت الهی توسط پیامبران ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به تفاوت شورا در ایران اسلامی با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: مسلمانان معتقدند حرکت بر اساس آموزه‌های دینی، فرمایشات خداوند و تبیین سیره و روش پیامبران به سعادت منجر می‌شود.

وی در ادامه افزود: در کشورهای غربی مردم بر اساس فهم و درک خود مشورت می‌کنند و کارها و برنامه‌های خود را در این راستا انجام می‌دهند اما در ایران اسلامی مشورت برای رسیدن به اهداف متعالی بر اساس دستورات دین است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد آسایش، آرامش و تحکیم خانواده‌ها باید به امر مشورت اهتمام ورزید، عنوان کرد: مشورت انجام شده باید منجر به تصمیم و سپس عزم و انجام و تحقق برنامه‌ها شود.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با اشاره به نتایج اثرات انجام کارها برای رضای خدا، خاطرنشان کرد: ماندگاری، داشتن برکت، کسب نتیجه مفید و داشتن ثمرات زیاد از اثرات انجام کارها با پشتوانه خداوند است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین عامل در پیشرفت و توسعه خواند و تصریح کرد: انجام کارها و برنامه ها بدون فرهنگ‌سازی نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و هر اندازه در این زمینه از نظر مادی هزینه شود موجب ضرر و زیان خواهد شد.

وی اظهارداشت: برای پیش بردن کارها و اقدامات مسئولان باید به بعد فکری، فرهنگی و دینی زندگی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در پایان بیان داشت: افرادی که به دستورات و احکام خداوند متعال توجهی نداشته باشند تحت‌فشار قرار گرفته و زندگی ناآرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول