اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

دانش‌آموزان رأی اولی از بزرگان مشورت بگیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: دانش‌آموزانی که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند از بزرگترهای خود در انتخاب کاندیدای مورد نظر مشورت بگیرید و از انتخاب احساسی پرهیز کنند.

دانش‌آموزان رأی اولی از بزرگان مشورت بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن رأی اولی‌های شهرستان هندیجان که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان و با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و اعضای هیئت‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: نظام شکوهمند اسلامی ما بر پایه جمهوریت و اسلامیت استوار است و در همین راستا نیز حرکت می‌کند.
وی افزود: جمهوریت ابزاری است برای رسیدن به اهدافی که خداوند در کتاب آسمانی مسلمانان یعنی قرآن به آن اشاره کرده و هم‌چنین در سیره پیامبران و ائمه اطهار نیز مشخص شده‌ است.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه با ابزار جمهوریت می‌توان به اهداف الهی رسید، گفت: هر چقدر که آگاهی و اطلاعات مردم جامعه در تمام زمینه‌ها و مقولات اجتماعی افزایش یابد بصیرت آنان زیادتر شده و مردم سالاری در جامعه بیشتر نمود پیدا می‌کند.
فرج‌اللهی با اشاره به انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین جلوه‌ها و نمونه‌های مرم سالاری تصریح کرد: انتخابات مهم‌ترین جلوه نمایش مردم و از ارکان اصلی و شاید اساسی‌ترین رکن مردم سالاری دینی است.
وی خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در درجه اول اهمیت قرار دارد و در مرحله بعد باید با تحقیق و بررسی‌های لازم به شناسایی کاندیدای مورد نظر و انتخاب فرد اصلح برای رأی‌ دادن بپردازیم.
فرماندار هندیجان ضمن دعوت جوانان به رعایت قانون اظهار کرد: از جوانان می‌خواهیم تا با پرهیز از ایجاد هر گونه تنش سیاسی و اجتماعی و با رعایت اصول اخلاقی و قانونی و هم‌چنین با احترام به قوانین انتخاباتی و ارزش‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی در روزهای انتخابات حضوری فعال داشته باشند.
فرج‌اللهی تصریح کرد: حضور باشکوه جوانان در انتخابات می‌تواند مانند انتخابات گذشته توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده و برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ این خطه شهید‌پرور به ثبت برساند.
وی در پایان این مراسم و در حضور دانش‌آموزان دختر و پسر رأی اولی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، و تبریک هفته شورای آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزانی که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: از بزرگترهای خود در انتخاب کاندیدای مورد نظر مشورت بگیرید و از انتخاب احساسی بپرهیزید زیرا این انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت شما تا چهار سال و چه بسا سال‌های آینده خواهد بود.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول