اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی

همایش فاطمی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش فاطمی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی استان قم با سخنرانی آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

همایش فاطمی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: این همایش در سال‌های گذشته به منظور بهره‌گیری از نظرات ارزشمند مراجع عظام تقلید با حضور حضرات آیات عظام وحید خراسانی و صافی گلپایگانی برگزار شده و امسال نیز با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تداوم می‌یابد.

وی استفاده از نظرات و تذکرات مراجع عظام تقلید پیرامون نحوه عزاداری، تشویق هیئت‌های مذهبی به عزاداری باشکوه، سالم و به دور از خرافات و... را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هیئت‌های مذهبی قم باید الگوی دیگر هیئت‌های مذهبی کشور باشند، از این رو سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی استان قم همواره از رهنمودهای مراجع تقلید برای زدودن انحرافات از عزاداری‌ها و ترویج خالصانه آموزه‌های اهل بیت(ع) استفاده می‌کند.

وی به برنامه‌های همایش فاطمی اشاره کرد و گفت: در این برنامه پس از ذکر مصیبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط یکی از مداحان مطرح و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، از بیانات آیت‌‌الله العظمی مکارم شیرازی بهره خواهیم برد.

به گفته حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده همایش فاطمی روز پنجشنبه بعد از فریضه مغرب و عشاء با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی در مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) خیابان شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول