اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان:

500 هزار کردستانی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کردستان گفت: 500 هزار نفر برابر یک سوم جمعیت استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

500 هزار کردستانی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، وفا طبرزدی بعد از ظهر امروز در همایش استانی پزشک خانواده و سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: نظام بهداشتی کشور مانند سایر کشورها نوعی تعاون همگانی است که باید بیشتر در حوزه سلامت کار شود.

وی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح پزشک خانواده در مناطق شهری جلوگیری از افزایش چند برابری هزینه‌ها در بخش درمان و پرهیز از یکسان‌سازی خدمات بهداشتی با توجه به گسترش تکنولوژی‌ها است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کردستان در ادامه به اهمیت تامین بهداشت و درمان در سلامت افراد جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای لازم برای تامین بهداشت و درمان و تحقق این مهم اجرای برنامه پزشک خانواده در مناطق شهری است.

به گفته طبرزدی طرح پزشک خانواده در مناطق شهری با مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ منابع سازمان تامین اجتماعی اجرای برنامه سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری در سریع‌ترین زمان در این استان باید اجرا شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کردستان از آمادگی این سازمان برای اجرای برنامه پزشک خانواده و سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری خبر داد و اضافه کرد: در صورت تامین منابع مالی این سازمان آمادگی لازم برای طرح پزشک خانواده در سطح استان را دارد.

وی افزود: بیشترین هدف ما به عنوان خادمان مردم در این سازمان تلاش در راستای خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه هم در حوزه درمان و هم در بخش بیمه است.

طبرزدی خاطرنشان کرد: تاکنون 94 پزشک عمومی و 196 پزشک متخصص برای اجرای طرح پزشک خانواده و سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری قرارداد انعقاد کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمان بیمه‌گر 50 درصد جمعیت کل کشور را زیر پوشش قرار داده است، افزود: این سازمان موظف است علاوه بر افزایش کمی خدمات درمانی با توجه به حق بیمه‌ای که از افراد زیر پوشش می‌گیرد، بعد کیفی خدمات درمانی را نیز افزایش دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول