اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

حضور 800 دانش‌آموز نخبه در نهمین جشنواره نخبگان قرآن

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از شرکت 800 دانش‌آموز نخبه در نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی خبر داد.

حضور 800 دانش‌آموز نخبه در نهمین جشنواره نخبگان قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب عصر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان که در بهبهان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که به شهرستان دارالمومنین بهبهان، چنین افتخاری را داد که امروز میزبان این جشنواره بزرگ قرآنی و معارف اسلامی باشد.

وی افزود: از همان ابتدای امر که مسئولیت برگزاری این جشنواره بر عهده بهبهان قرار گرفت، شاهد بودیم که تلاش‌های بسیار جدی و همه‌جانبه‌ای در حوزه‌های مربوطه انجام شده و همه کوشش‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن بود.

باذلی‌محبوب تصریح کرد: صحنه حضور 800 دانش‌آموز نخبه در رشته‌های مختلف قرآنی و معارف اسلامی از جمله حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر، انشاء نماز، نهج‌البلاغه، اذان و احکام، صحنه بسیار بزرگی بوده که در طی سه روز، فضای شهر رابیش از پیش قرآنی خواهد کرد.

رئیس ستاد نهمین جشنواره نخبگان قرآنی و معارف اسلامی استان خوزستان در ادامه بیان کرد: افتخار داریم که میزبان افرادی هستیم که در جهت ترویج مسایل قرآنی تلاش می‌کنند که نصیحت‌دهنده خیرخواه، بهترین راهنما، گوینده و راستگو، محکم‌ترین و مطمئن‌ترین پناهگاه و دستاویز انسان‌ها، شفادهنده، سرچشمه علوم و دانش‌ها و بالاترین ثروت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: کتاب آسمانی قرآن موجب زندگی و نشاط دل‌ها شده و ما مفتخریم که میزبان کسانی هستیم که در راه قرآن تلاش می‌کنند و امیدواریم در چند روزی که شرکت‌کنندگان در این جشنواره مهمان بهبهان هستند، بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

باذلی‌محبوب در ادامه گفت: بهبهان یکی از شهرهای باشکوه و با عظمت باستانی است که پیشینه تاریخی 10 هزار ساله قبل از میلاد آن، نشانگر یک سابقه عظیم باستانی این شهرستان است.

وی افزود: وجود علمای بسیار بزرگ تراز اول در سطح کشور و دنیای شیعه بیانگر این سابقه بزرگ علمی و دانش دینی است.

وی تصریح کرد: توصیه ما به حاضران در این جشنواره این است که تلاش بکنند با استعداد خود و با تمام توان از این فرصت مناسب برای ایجاد دوستی‌ها، صمیمیت‌ها و برادری‌ها استفاده کرده و مجالی را برای آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن کریم و به کارگیری آنها در طول زندگی خود فراهم کنند.

باذلی‌محبوب در پایان خطاب به شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران این جشنواره در بهبهان، در خدمت شما بوده و آماده رسیدگی به هر انتقاد و یا پیشنهاد شما هستند تا آرامش و رفاه خوبی در شهرستان دارالمومنین بهبهان داشته باشید.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول