اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

مبنای طرح سالم‌سازی دریا مورد ارزیابی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: در طرح سالم‌سازی دریا باید مبنای علمی طرح‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

مبنای طرح سالم‌سازی دریا مورد ارزیابی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری عصر امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی نقاط ضعف طرح‌ها و از بین بردن این نقاط و تقویت آن همچنین اجرای تدابیر لازم برای طرح جدید است.

وی افزود: در سال جاری در رابطه با طرح سالم‌سازی دریا استان مازندران تصمیم گرفته شد که وظایف مربوط به این طرح را با مرکزیت سه شهرستان ساری، بابلسر و چالوس انجام شود.

فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: مناطق غرب که شامل شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس و نوشهر است با محوریت شهرستان  چالوس و مناطق مرکزی که شامل شهرستان‌های نور، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر با محوریت شهرستان بابلسر و مناطق شرق که شامل شهرستان‌های جویبار، ساری، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه است با محوریت شهرستان ساری صورت پذیرد.

نادری تصریح کرد: استان مازندران این سه شهرستان را به عنوان رئیس منطقه ای اعلام کرده و با این ابلاغ برای این سه شهرستان شرح وظایف و اختیاراتی در نظر گرفته است.

این مسئول بیان داشت: امسال مسئولیت شهرستان نسبت به سال‌های قبل بسیار سنگین‌تر شده و مدیران باید با تلاش بیشتری در اجرای هر چه بهتر شدن این طرح کوشش کنند.

وی تصریح کرد: در رابطه با بحث فرهنگی متولیان امور فرهنگی باید نقشه راه و اعتبارات مشخص داشته باشند و اعتبارات لازم در این باره از سوی استان داده شود تا آنها بتوانند این طرح را با موفقیت بیشتری انجام دهند.

فرماندار بابلسر افزود: امیدوارم بسیج سازندگی و تمام متولیان امور این طرح وظایف  خود را در سال جاری به درستی انجام داده تا شاهد حوادث ناگوار برای مسافران نباشیم.

نادری متذکر شد: مبنای ارزیابی طرح سالم‌سازی دریا مشخص و در این ارزیابی مبنای علمی طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با توجه به اینکه در کنار سواحل دریای خزر ساخت و ساز غیر مجاز صورت می‌پذیرد، اذعان داشت: هر چه زودتر جلوی این ساخت و سازها گرفته شده و با افرادی که اقدام به این امر می‌کنند برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول