اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

عملیات احداث کتابخانه مرکزی قم به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برطرف شدن مشکل زمین و اختصا‌ص اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی قم خبر داد.

عملیات احداث کتابخانه مرکزی قم به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌مهدی فداکار سه‌شنبه شب در جریان بازدید از پروژه تالار مرکزی شهر قم در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه بحمدالله تا کنون از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی زمان بهره‌برداری از پروژه تالار مرکزی شهر قم را پایان سال جاری عنوان کرد و افزود: همه موانع و مشکلات برای اجرای این پروژه از میان برداشته شده و با اختصا‌ص اعتبارات لازم، روند اجرای عملیات آن سرعت بیشتری خواهد گرفت.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بر ضرورت احداث امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: در اختصا‌ص اعتبارات و اجرای پروژه‌های فرهنگی، باید نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشیم و امیدواریم گام‌های مثبت و موثر دیگری در این زمینه برداشته شود.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه تالار مرکزی شهر قم از جمله هشت تالاری است که در سراسر کشور در حال احداث بوده و به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار به‌ شمار می‌رود که این مهم در برطرف شدن موانع و مشکلات و اختصا‌ص اعتبارات بسیار موثر است.

فداکار در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد احداث کتابخانه مرکزی قم نیز خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم است که متاسفانه تا کنون با وجود همه پیگیری‌ها، به دلیل مشکل زمین اجرایی نشده است.

وی در ادامه افزود: البته مشکل زمین برای اجرای این پروژه به زودی برطرف خواهد شد و امیدواریم با اختصا‌ص اعتبارات لازم که از سال‌های گذشته برای این پروژه در نظر گرفته شده است، آغاز عملیات اجرایی آن را در منطقه محروم شهر قم شاهد باشیم.

‌انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول