اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سیریک خبر داد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی نانو در بندر سیریک

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سیریک از برگزاری نخستین کارگاه نانو در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی نانو در بندر سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، دادخدا قلندری ظهر امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: نخستین گارگاه آموزشی نانو در شهرستان سیریک با حضور استاد برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان برای 200 دانش‌آموز (دختر و پسر) رشته‌های زیست، شیمی، فیزیک، ریاضی و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان برای شرکت در سومین سمینار کشوری برگزار شد.

وی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با تکنولوژی نانو، اهمیت و جایگاه کاربردی استفاده این علم در زندگی انسان‌ها و  وابستگی همه علوم به تکنولوژی نانو عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش سیریک با بیان اینکه از فناوری نانو به عنوان رنسانس فناوری و روان‌کننده جریان سرمایه‌گذاری یاد می‌شود، تصریح کرد: ورود محصولات متکی بر این فناوری جهشی بس عظیم در رفاه و کیفیت زندگی و توانایی‌های دفاعی و زیست محیطی به همراه خواهد داشت و موجب بروز جابه‌جایی‌های بزرگ اقتصادی در جوامع دارای فناوری نانو خواهد شد.

قلندری اذعان داشت: هم‌اکنون بخش‌های دولتی و خصوصی کشورهای مختلف جهان در رقابتی تنگاتنگ بر سر کسب پیشتازی جهانی در حداقلی یک حوزه از این فناوری نوین به سر می‌برند و هم‌اکنون بیش از 30 کشور دنیا در زمینه فناوری نانو دارای برنامه ملی یا در حال تدوین آن هستند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول