اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آب و فاضلاب چمران خبر داد:

واگذاری 200 انشعاب جدید آب و فاضلاب در چمران

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهر چمران از واگذاری 200 انشعاب جدید آب و فاضلاب به مشترکان در این شهر خبر داد.

واگذاری 200 انشعاب جدید آب و فاضلاب در چمران
مرتضی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری200 فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهر چمران به مشترکان جدید این شبکه واگذار شده ‌است.
وی افزود: با واگذاری 150 انشعاب جدید آب و 50 انشعاب فاضلاب در شش ماه اول سال جاری تعداد انشعابات امور آب و فاضلاب چمران در بخش آب به 7 هزار و 685 انشعاب فاضلاب به حدود 6 هزار و 600 انشعاب رسید.
مدیرآبفای چمران درخصوص میزان بهره‌مندی مردم این شهر از خدمات آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 درصد جامعه شهری چمران از آب شرب سالم و بهداشتی و 80 درصد مشترکان نیز از خدمات مطلوب فاضلاب برخوردارند.
رنجبر ادامه داد: همچنین میزان پرت آب و میزان مصرف آن توسط مشترکان شبکه آب و فاضلاب شهر چمران در شش ماه اخیر و در مقایسه با سال گذشته به میزان 55 درصد کاهش داشته‌است.
وی در ادامه به توزیع آب در میان شهروندان چمران اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز حدود 2 میلیون و 800 مترمکعب آب در بین مردم شهر چمران توزیع شده است.
مدیر آبفای شهر چمران با تأکید بر اهمیت پرداخت قبوض توسط مشترکان تصریح کرد: درحال حاضر میزان مطالبات آب و فاضلاب چمران از مشترکان حدود 72 میلیون تومان است که برای پیشگیری از بروز مشکلات مالی و همچنین تسریع روند توسعه شبکه آبفا در این شهر پرداخت به موقع قبوض توسط مشترکین امری ضروری است.
رنجبر گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه و گسترش هرچه بیشتر و افزایش امکانات شهری چمران باشیم که این امر تنها با همکاری مردم این شهر امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول