اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

صبا و نفت جدال پدیده‌های مدعی صعود به لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری فارس: چهارمین سهمیه فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را یکی از دو تیم صبای قم و نفت تهران معرفی خواهند کرد.

صبا و نفت جدال پدیده‌های مدعی صعود به لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال روز جمعه این هفته آغاز می‌شود، پدیده‌های لیگ یازدهم در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته و حفظ شانس خود برای آسیایی شدن، در قم مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

 

صبا تیم چهارم و نفت تیم پنجم جدول رده بندی

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم چهارم و نفت تهران تیم پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار است عصر شنبه هفته آینده در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار شود؛ این دیدار بسیاری از معادلات برای تعیین چهارمین نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را حل می‌کند.

صبای قم و نفت تهران در حالی از ساعت 17 سی و سومین روز از بهار سال 1391 در دیداری از هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر صبای قم با کسب 46 امتیاز در مکان چهارم جدول و نفت تهران با کسب 45 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده‌اند.

 

شش پیروزی، هفت تساوی و دو باخت صبا در میزبانی از لیگ برتری‌ها

صبای قم در هفته‌های گذشته مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه توانسته است شش پیروزی، هفت تساوی و دو باخت برابر میهمانان لیگ برتری خود به دست بیاورد و در مجموع از 45 امتیاز، 25 امتیاز را کسب کند.

تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خارج از خانه این فصل نیز موفق به کسب 21 امتیاز شده است که این امتیازات حاصل شکست دادن تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز، مس سرچشمه کرمان، راه آهن شهر ری و صنعت نفت آبادان، شهرداری تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

 

امیدواری صبا به کسب نخستین پیروزی مقابل نفت در لیگ برتر

عبدالله ویسی سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم امیدوار است تیمش در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به روند مثبت گذشته ادامه دهد و در شانزدهمین بازی خانگی خود در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل نفت تهران نخستین بار در بازی‌های رو در روی دو تیم پیروز شود.

این در حالی است که صبای قم در آخرین بازی خانگی خود مقابل نفت تهران در فصل گذشته موفق به شکست این تیم نشده و این مهم نیز می‌تواند بر انگیزه بازیکنان صبای قم برای موفقیت در این دیدار برابر حسین فرکی اضافه کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول