اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل:

پیام نوروزی امسال فرصتی مغتنم برای توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: پیام نوروزی امسال فرصتی مغتنم برای افزایش و تقویت تولیدات داخلی در راستای توسعه کشور است.

پیام نوروزی امسال فرصتی مغتنم برای توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن صبح امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: درسال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است در سنگر مجلس برای تحقق نظر رهبر فرزانه انقلاب در این امر مهم و سرنوشت‌ساز تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه باید قدرشناس جهادگران عرصه صنعت و تولید باشیم، خاطرنشان کرد: تولید‌کنندگان نقش بسیارمهم و اساسی در اشتغال جوانان این مرز و بوم، خود کفایی و پیشرفت کشور دارند بنابراین بنده در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات و نارسایی‌هایی که از رونق و پویایی اقتصاد کشور کاسته است تلاش مضاعف خواهم داشت و در سال تولید ملی از حقوق و مطالبات تلاشگران و جهادگران عرصه صنعت و تولید شجاعانه دفاع خواهم کرد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی واردات بی رویه را ضربه بزرگی بر تولیدات کشور دانست و گفت: با پیگیری و به تصویب رساندن قوانین لازم ضمن حمایت از تولیدات داخلی همه روزنه های سوءاستفاده‌های اقتصادی را خواهیم بست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیر‌موذن با تاکید بر اینکه دولت باید حمایت‌های جدی از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی داشته باشد، یادآور شد: در سال‌های اخیر فرصت‌های بسیاری در خصوص تولیدات کشور از دست رفت غافل از اینکه اقتصاد کشور از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیاری بالایی برخوردار است و دولت بایستی به توانمندی‌های بخش خصوصی و تعاون توجه جدی داشته و در کاستن مشکلات عدیده این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اعلام اینکه در سال تولید ملی، کمیسیون صنایع و معادن مجلس را برای فعالیت انتخاب کرده‌ایم، بیان داشت: برای بی‌تاثیر کردن تحریم‌ها، افزایش اشتغال جهت رفع معضلات بیکاری و رونق اقتصادی کشور باید مجلس، دولت و بخش خصوصی همدل و در کنار هم با برنامه‌ریزی‌های علمی و اصولی تلاش مضاعف داشته باشند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و استان را در توسعه اقتصادی با اهمیت توصیف کرد و افزود: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی در سطح کشور با لحاظ نمودن منافع عمومی در بعد اقتصادی علاوه بر تاثیرگذاری بر اقتصاد، منشأ خیر برای کشور بوده‌اند.

پیرموذن از تشکیل مجمع نمایندگان استان خبر داد و تصریح کرد: منتخبان مردم آگاه و غیور استان با اتحاد و یکدلی و با حمایت‌ها و راهنمایی‌های دکتر سید حسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل و همراهی استاندار محترم برای نجات استان از فقر و توسعه‌یافتگی به جد تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما وکیل همه مردم استان هستیم، ابراز داشت: در مجلس شورای اسلامی صدای رسای ایران و ایرانی خواهم بود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شایعات و اخبار درج شده در بعضی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها گفت: ما خود را سرباز ولایت، نظام و انقلاب می‌دانیم و متعلق و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستیم بلکه خدمتگذار همه مردم هستیم و دغدغه‌مان فقط خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار است و در مجلس شورای اسلامی نیز برای خدمت بیشتر و خالصانه به صورت مستقل عمل خواهیم کرد و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیر‌موذن در پایان سخنان خود اظهار داشت: به عنوان منتخب مردم مددرسان مسئولان استان خواهم بود اما تا زمانی که در خدمت مردم باشند و بتوانند خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهند اما اگر کوتاهی کنند هرگز قبول نخواهیم کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول