اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی:

کم‌کاری پیمانکاران پروژه مسکن مهر پذیرفته نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کم‌کاری پیمانکاران طرف قرارداد تعاونی‌های مسکن مهر از هیچ‌ یک از دست‌اندرکاران اجرای این طرح پذیرفته نیست.

کم‌کاری پیمانکاران پروژه مسکن مهر پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سلیمانی عصر سه‌شنبه در نشست بررسی روند اجرایی پروژه مسکن مهر نقده از برکناری پیمانکاران طرف قرارداد تعاونی‌های مسکن مهر در صورت کم‌کاری و تعلیق در تحویل پروژه‌ها خبر داد.

وی با انتقاد از کم‌کاری بعضی از تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مجری طرح مسکن مهر بر لزوم ساماندهی فعالیت‌های ساخت‌وساز تعاونی‌ها تأکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه همه دست‌اندرکاران مسکن مهر برای تحقق این طرح بی‌وقفه تلاش کنند، اضافه کرد: با توجه به فرصت مغتنمی که دولت عدالت‌محور برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد به‌ویژه زوج‌های جوان در طرح مسکن مهر به وجود آورده همه عوامل دخیل در کار باید برای تحقق این طرح بی‌وقفه تلاش کنند.

سلیمانی تصریح کرد: کم‌کاری از هیچ یک از دست‌اندرکاران اجرای این طرح پذیرفته نیست و هر جا مشکلی وجود دارد باید به طور شفاف در جلسات هفتگی مسکن مهر که در فرمانداری تشکیل می‌شود، مطرح شود تا چاره‌جویی و حل و فصل شود.

این مسئول اظهار کرد: بین اداره‌های کل مسکن و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی‌های لازم ایجاد و نشست‌هایی برپا شده است.

وی افزود: هر کدام از پیمانکاران که به هر دلیلی کم‌کاری کرده و عملیات اجرایی را متناسب با زمان‌بندی اعلام شده با کیفیت لازم پیش نبرند با نظر مدیران عامل و اعضای تعاونی‌ها کنار گذاشته می‌شوند.

به گفته سلیمانی در صورتی هم که مدیران عامل تعاونی‌ها با چنین پیمانکارانی برخورد نکنند بر اساس نظر اداره‌های کل مزبور با برکناری اعضای هیئت مدیره و انتخاب اعضای جدید روند اجرایی پروژه‌ها ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در 80 درصد موارد مشکل‌زا تبدیل وضعیت پروژه مسکن مهر از تعاونی‌ها به شکل سه‌جانبه، مشکلات اجرایی را حل می‌کند.

این مسئول خطاب به اعضایی که در پرداخت سهم آورده خود سستی می‌کنند، گفت: اعضایی که مبالغ مورد نیاز برای ادامه و اتمام پروژه‌ها را در اختیار تعاونی‌ها قرار ندهند از تسهیلات بانکی ویژه بهره‌مند نمی‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول