اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری خبر داد

رفع 10240 مورد شکستگی لوله آب در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته افزون بر 10 هزار و 240 مورد شکستگی لوله آب در سطح روستاهای این شهرستان رفع شد.

رفع 10240 مورد شکستگی لوله آب در چهارمحال و بختیاری

قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد‌ اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 75 هزار مشترک روستایی از خدمات آبرسانی این شرکت بهره‌مند هستند، این تعداد مشترک روستایی در بیش از 400 روستای این استان که قبوض آب‌بها برای آنها صادر می‌شود، از این شرکت خدمات آبرسانی دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد این شرکت در سال‌ گذشته‌ گفت: تعمیر 73 دستگاه پمپ، نصب یا تعویض 40 دستگاه پمپ، سرویس یک هزار و 336 دستگاه پمپ، رفع 10 هزار و 240 مورد شکستگی و اجرای 14 هزار و 666 مورد رفع اتصالات مصرفی از جمله این اقدامات به‌شمار می‎رود.

خدابخشی اضافه کرد: بهسازی یک باب چشمه و قنات، کف‌کنی و بهسازی دو حلقه چاه، توسعه 8 هزار و 329 متر شبکه، نصب 19 دستگاه تابلو فرمان، سرویس 425 دستگاه تابلو فرمان، تعویض 293 مورد والف، تعویض 12 هزار و 194 متر شبکه از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اضافه کردن 210 متر لوله فلنج داخل چاه، اجرای 82 آپارات پمپ و اضافه کردن 332 متر کابل برق از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت در سال گذشته به شمار می‎رود.

وی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب در سطح روستاهای این استان تأکید و افزود: امروزه نقش و اهمیت آب به عنوان حیاتی‌ترین عنصر در تداوم حیات جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست یا به عبارت دیگر هیچ یک از فعالیت‌های انسانی بدون در نظر گرفتن این مایه کمیاب و ارزشمند امکان‌پذیر نخواهد بود به گونه‌ای که ادامه زندگی متضمن وجود آب است.

خدابخشی تصریح کرد: این در حالی‌ست که با صرفه‌جویی در مصرف آب می‌توان علاوه بر این که همیشه آب در دسترس داشته باشیم، دیگران را نیز از این مایه حیات بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول