اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی ماهان اعلام کرد

ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی مرتبط با کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی ماهان گفت: از متقاضیان مشاغل خانگی مرتبط با کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی کشاورزی ثبت‌نام به عمل می‌آید.

ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی مرتبط با کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمد قنبری ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش ماهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشتغال و اشتغالزایی این اداره آمادگی دارد از متقاضیان مشاغل خانگی مرتبط با کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی کشاورزی ثبت‌نام کند.

وی بیان داشت: همچنین تسهیلاتی بین 3 تا 5 میلیون تومان با بهره کم به صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

قنبری افزود: با توجه به اینکه در ماهان از قدیم صنعت مرغداری رواج داشته تعداد زیادی از آنها فاقد پروانه هستند و از نظر محیط زیست و بهداشت مشکلاتی به وجود آورده‌اند.

وی تصریح کرد: لذا به دلیل ساماندهی و احداث مرغداری جدید و ایجاد اشتغال پیگیر یک قطعه زمین و تأمین آب آن هستیم.

قنبری با بیان اینکه هر نوع امکانات و خدمات‌دهی ‌به کشاورزان منوط به ثبت‌نام در سایت شناسنامه بهره‌برداران است، گفت: کشاورزان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان نیز با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: هر کس خالص‌ترین عبادت‌های خود را برای خداوند بفرستد، پروردگار نیز بهترین مصلحت‌ها را برای او می‌فرستد.

وی افزود: اخلاص لازمه هر کار و تلاشی است که باید مسئولان آن را سرلوحه اعمال خود قرار دهند تا رضایت پروردگار در آن نمودار باشد.

محمدزاده با اشاره به نامگذاری ‌سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: مسئولان باید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش و وقت بیشتری بگذارند.

وی مردم ماهان را مردمی متدین، مومن، ولایتمدار و انقلابی برشمرد و تصریح کرد: مسئولان بدانند خدمت‌رسانی به اینگونه مردم ‌نعمتی است از طرف پروردگار و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

مهدی خالقی مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهان نیز در این جلسه احداث یک حسینیه شهدا را در جوار گلزار شهدای این شهر لازم و مهم برشمرد و اظهار داشت: گلزار شهدای این شهر باید به یک مجموعه فرهنگی تبدیل شود تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی شهر را در جوار قبور مطهر شهدا انجام دهیم.

وی با برشمردن اهمیت احداث حسینیه خطاب به شهرداری افزود:  شهرداری یک قطعه زمین‌ را در کمترین زمان در اختیار‌ مردم قرار دهد  تا با معماری اسلامی بنایی زیبا در کنار کسانی که بهترین سرمایه خودشان را تقدیم این انقلاب کردند، احداث کنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول