اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مواد 1200 و 2 هزار متر

برترین‌های دو استقامت دختران روستایی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از مشخص شدن افراد برتر رقابت‌های انتخابی دو استقامت دختران روستایی و عشایر در قم خبر داد.

برترین‌های دو استقامت دختران روستایی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، زهره فلاح امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو و میدانی انتخابی دختران روستایی و عشایر قم اظهار کرد: نفرات برتر مسابقه انتخابی دو استقامت دختران روستایی استان قم در دو رشته معرفی شدند تا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی دو استقامت دختران روستایی و عشایر استان قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که طی آن دو و میدانی کاران شرکت کننده در این پیکارها در رشته‌های 1200 و دو هزار متر با یکدیگر رقابت کردند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، در پیست دو و میدانی ورزشگاه یادگار امام با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که این پیکارها با حضور 60 نفر از بخش‌های تابعه استان برگزار شد.

وی با تمجید از همکاری هیئت دو و میدانی استان قم با هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری در امر برگزاری این رقابت‌ها ابراز داشت: در پایان نفرات برتر به شرح ذیل معرفی و از سوی هیئت روستائی و عشایری استان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

فلاح تصریح کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های دو استقامت قهرمانی دختران روستایی و عشایر کشور را به عنوان نخستین فعالیت کشوری سال جدید در پیش داریم و این مسابقات در دو رشته دو هزار و 1200 متر برگزار می‌شود، به همین خاطر پیکارهای انتخابی را در این دو رشته برگزار کردیم.

وی یاد آور شد: استقبال شرکت کنندگان از این مسابقات بسیار خوب بود و علاوه بر این با توجه به حضور برترین‌های مواد مختلف در مسابقات قهرمانی دوی استقامت دختران کشور، شاهد رقابت نزدیکی بین دو و میدانی کاران مدعی بودیم.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم در ادامه به برترین‌های هر دو ماده اشاره کرد و بیان داشت: در رقابت‌های ماده 1200 متر معصومه سفری از تیم اعزامی بخش جعفریه بالاتر از سایر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ماده فاطمه سعادتمند از تیم دو و میدانی بانوان روستایی و عشایری بخش مرکزی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه ملیحه چهره نما از بخش خلجستان به مقام سوم دست یافت.

فلاح ادامه داد:‌ در ماده دو هزار متر پیکارهای انتخابی دو استقامت دختران روستایی و عشایری استان قم نیز شاهد رقابت نزدیکی بین مدعیان قهرمانی بودیم که در نهایت اسماء جعفری از بخش مرکزی موفق به کسب عنوان نخست شد تا قهرمان این ماده لقب بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این رشته بشری جعفری ورزشکار شرکت کننده از بخش مرکزی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی رسید، ضمن اینکه افسانه صادقی صادقی از بخش جعفریه مقام سوم دو استقامت ماده دو هزار متر روستایی و عشایری قم را کسب کرد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول