اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم:

تقسیم عادلانه ثروت مهم‌ترین دغدغه مردم است/ از حقوق حوزه خود دفاع می‌کنم

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مردم منطقه تقسیم عادلانه ثروت است، گفت: به صورت عادلانه از حقوق مردم حوزه انتخابیه خود دفاع می‌کنم.

تقسیم عادلانه ثروت مهم‌ترین دغدغه مردم است/ از حقوق حوزه خود دفاع می‌کنم

عبدالوحید فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه همواره نامگذاری سال‌ها که از سوی مقام معظم رهبری به معنی تعیین استراتژی حرکت برای مدیران و سیاستگذاران نظام جمهوری اسلامی و همچنین برای آحاد مردم است، بیان داشت: انتظار می‌رود همگان به ویژه دولتمردان و دستگاه حاکمیت نظام به این موضوع پایبند باشند.  

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: امسال نامگذاری این عنوان احساس نیازی از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای اعتلای جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی تلقی می‌شود.

فیاضی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی ما همواره به واسطه حضور پررنگ سیاسی در دنیا مورد تهدید و اجحاف جامعه جهانی بوده، خاطرنشان کرد: گریزی برای برون رفت از این بحران‌ها نیست مگر اینکه بر روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: روی پای ایستادن یعنی حمایت از تولید ملی و کار سرمایه ایرانی که این تشخیص درست و به هنگام مقام معظم رهبری قابل ستایش است.

فیاضی بیان داشت: باید همه با چنین رویکردی هم به توسعه اشتغال دامن بزنیم و به ارزش کار و توسعه تولید و تجارت توجه کنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس نهم با بیان اینکه چنانچه این رویکرد را حفظ کنیم در دنیا می‌توانیم خودمان را حفظ کنیم، بیان داشت: آن وقت است که نه ترسی از تحریم‌ها داریم و هر کسی ما را تحریم کند خود مورد تحریم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه توجهی به تولید و سرمایه و کار داخلی نداشته باشیم به طور طبیعی باید نیازمند دیگران باشیم و در این صورت تحریم برای ما تهدید بزرگی است.

فیاضی ابراز داشت: اگر امروز مقام معظم رهبری در برابر زیاده خواهی دنیا ایستاده است به این دلیل است که از عناصر پویای داخل و کار و تولید و تجارت آگاه است.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس نهم بیان داشت: با توجه به اینکه ما توانمندی زیادی در کشور داریم باید دولتمردان، مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که دست‌اندرکار هستند وارد میدان شوند و به توصیه‌های رهبر بزرگوار جامه عمل بپوشند.

وی اضافه کرد: عملی کردن این کار بزرگ و ارزشمند به دست همه کارگزاران به ویژه دولت صورت می‌گیرد و در صورت وجود تنگناهای قانونی، مجلس نهم شورای اسلامی در آغاز کار خود این حمایت و همکاری را به عنوان نخستین کار خود می‌داند تا بتواند گره‌گشایی کند.

فیاضی خاطرنشان کرد: همه توان خود را به همراه همه مدیران دو شهرستان حوزه انتخابیه به کار می‌بندم تا استراتژی مقام معظم رهبری به عمل برای همگان ثابت شود.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس نهم در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس مبنی بر برنامه‌های مجلس نهم در رفع معضل بیکاری کشور، عنوان کرد: وقتی به اصل موضوع تولید، سرمایه و کار داخلی پرداخت شود مدیران و مردم به رفع مشکل بیکاری به طور طبیعی کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید به تولید داخلی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و آن را به عنوان الگوی خرید امسال مدنظر قرار دهیم، ابراز داشت: وقتی به تولید داخلی توجه می‌کنیم به طور طبیعی نیاز و تقاضا افزون می‌شود و در پی آن فضای اشتغال نیز ایجاد می‌شود.

فیاضی ادامه داد: یک گام برای توسعه تولید داخلی یک گام برای کاهش بیکاری است و باید این دو مقوله را در کنار هم ببینیم چرا که هر اندازه هرم تولید در کشور بالا برود هرم اشتغال نیز بالا می‌رود.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس نهم دغدغه حوزه انتخابیه خود را دغدغه مردم دانست و متذکر شد: در میان مردم که هستم علاقه‌مندی آنها به توزیع عادلانه ثروت مهم‌ترین خواسته آنها است و معتقدند آنچه از نظام جمهوری اسلامی به عنوان هدیه‌ای برای مردم شمال کشور است به صورت عادلانه و تساوی در شهرستان‌ها تقسیم شود.

وی در پایان اذعان داشت: به عنوان منتخب و خادم کوچک مردم حوزه انتخابیه خود به صورت عادلانه از حقوق آنها دفاع  می‌کنم و تمام دغدغه‌ای این است که بتوانم فضای کسب و کار و تولید را در این دو شهرستان افزایش دهم تا جوانان سرو سامان گرفته و خانواده از نگرانی فقر و تبعیض خارج شوند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول