اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بافت در مجلس نهم:

کارهای بزرگ در سایه وحدت انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته مردم عمران و آبادی، رفع مشکل اشتغال، گرانی و تورم است که این کارهای بزرگ در سایه وحدت و همکاری باید انجام شود.

کارهای بزرگ در سایه وحدت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید محسوب می‌شود، نه حق است و نه امتیاز، بلکه مسئولیت‌ها وظیفه و تکلیف است که با این نگاه باید در هر جایی برای انجام وظیفه سر از پا نشناسیم.

منظری‌توکلی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: ملت ما در 12 اسفند ماه سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری عمل کردند و انتخاباتی سالم و بسیار خوب در استان و کشور داشتیم.

وی بیان کرد: از همه مدیران و منتخبان مجلس در استان کرمان درخواست دارم تا در سایه وحدت برای عمل کردن به آرمان‌های شهدا با هدایت‌های مقام معظم رهبری دست یابیم و با همکاری برای آبادانی استان گام برداریم.

منتخب مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: خواسته مردم عمران و آبادی، رفع مشکل اشتغال، گرانی و تورم است که این کارهای بزرگ در سایه وحدت و همکاری باید انجام شود.

وی افزود: امروز شرایط ایجاب می‌کند که در همه عرصه‌ها از جمله علم، فناوری، تولید، کار و ... انجام وظیفه کنیم و نگاه ما در همه کارها به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت: انتظار ما این است که همه به ویژه رسانه‌های و مطبوعات ما را نقد کنند، نقد منصفانه و به دور از تعصب و بغض و هر پیشنهادی که مدیران احتمال می دهند در زمینه قانون‌گذاری و یا برای بهتر شدن وضع استان مؤثر است، ارائه دهند.

در ادامه جلسه شورای اداری استان حسین آذین منتخب مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرصت نمایندگی فرصت خدمت است و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی به مردم خدمت کرده و کارهایی را که بر زمین مانده، به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با نگاه علاج‌جویانه مشکلات را ببینند و در زمینه رفع مشکلات و خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنند.

آذین افزود: همان طور که در دهه اول انقلاب اسلامی با وجود مشکلات زیاد، کارهای بزرگی در کشور انجام شد، امروز نیز با روحیه بسیجی می‌توانیم مشکلات را رفع کرده و در فضایی آرام با تعامل در همه جای استان کرمان کار کنیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول