اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عقدا خبر داد:

آغاز عملیات احداث 7 پروژه عمرانی در بخش عقدا

خبرگزاری فارس: بخشدار عقدا از آغاز عملیات احداث هفت پروژه عمرانی، ورزشی و راه‌سازی در بخش عقدا خبر داد.

آغاز عملیات احداث 7 پروژه عمرانی در بخش عقدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد گنجی صبح امروز در نخستین نشست شورای اداری بخش عقدا در سال جاری که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، دهیاران و رؤسای ادارات شهر و بخش عقدا برگزار شد، اظهار داشت: در بخش عقدا ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه صنعت گردشگری وجود دارد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

بخشدار عقدا هم‌چنین با اشاره به آغاز عملیات پروژه‌های مختلف ورزشی، عمرانی و راه‌سازی در سال جاری در این بخش از احداث استخر شنا در شهر عقدا خبر داد و اظهار داشت: این استخر با اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر سوم ریاست جمهوری و در زمینی به مساحت 500 مترمربع تا 18 ماه آینده احداث می‌شود.

گنجی هم‌چنین با اشاره به احداث پروژه استخر ذخیره آب در شهر عقدا اضافه کرد: عملیات ساخت این استخر ذخیره آب با اعتبار اولیه 200 میلیون ریال تا یک ماه آینده آغاز می‌شود و برای تکمیل آن به 3 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: هم‌چنین عملیات احداث استخر ذخیره آب روستای مزرعه‌نو با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از دو ماه گذشته آغاز شده و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

گنجی از آغاز عملیات آب و گازرسانی به روستای سرو علیا خبر داد و تصریح کرد: در مجموع برای انتقال آب و گاز به این روستا به طول 15 کیلومتر، 8 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

بخشدار عقدا هم‌چنین با اشاره به احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای مزرعه‌نو و هفتادر در زمینی به مساحت هزار و 170 مترمربع گفت: این دو سالن ورزشی هر کدام با اعتبار 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و فرمانداری اردکان و با همکاری اداره ورزش و امور جوانان استان احداث می‌شود.

گنجی هم‌چنین از برگزاری یادواره شهدای بخش عقدا در شهریورماه امسال خبر داد و افزود: یادواره 72 شهید گلگون‌کفن بخش عقدا با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حسینیه بزرگ شهر عقدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ2/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول