اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام از تونل قلاجه بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مجتبی اعلایی استاندار ایلام ظهر امروز از تونل در حال احداث قلاجه بازدید کرد.

استاندار ایلام از تونل قلاجه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز با حضور شماری از مسئولان محلی از تونل در حال احداث قلاجه بازدید و از نزدیک در جریان امور ساخت این طرح راهسازی قرار گرفت.

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از این طرح عمرانی اظهار داشت: تونل قلاجه با تلاش کارشناسان و مسئولان امر در بهمن ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی اعلایی افزود: برای تحقق این مهم نیز باید مسئولان امر در روند احداث و تکمیل این طرح راهسازی تسریع ورزند تا شاهد افتتاح آن باشیم.

وی ادامه داد: این تونل با تلاش و همکاری مهندسین و ناظران این طرح و همیاری مسئولین اکنون در حال احداث بوده و کار ساخت آن از روند مطلوبی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: این طرح به منظور کاهش 21 کیلومتر از طول مسیر جاده ایلام - کرمانشاه - تهران در دست اجرا و اقدام قرار گرفته است.

اعلایی تصریح کرد: افزون بر این، حذف گردنه صعب‌العبور قلاجه، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش تصادفات جاده‌ای از دیگر اهداف اجرای این طرح راهسازی است.

استاندار ایلام گفت: طول تونل قلاجه در مجموع 2 هزار و 500 متر است و برای احداث این پروژه 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول