اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری برج شکوه دشتستان:

3 فاز برج شکوه دشتستان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مجری برج شکوه دشتستان گفت: سه فاز برج شکوه دشتستان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

3 فاز برج شکوه دشتستان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان نادر استوار شامگاه یکشنبه در بازدید خبرنگاران از برج شکوه دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای تاریخ و گذشته بسیار درخشان است و نام و آوازه و جایگاه بلند و رفیع این شهرستان بر کسی پوشیده نیست و جا دارد که بسیار بیشتر به آن پرداخته و بها داده شود.

وی افزود: تلاش برای احیای تاریخ و فرهنگ این سرزمین امری مهم است و باید هم از منظر فرهنگ بومی و هم از منظر معماری بومی به این شهرستان توجه شود و امیدوار هستیم متولیان امور فرصت را برای زنده کردن فرهنگ دشتستان هدر ندهند.

مجری عظیم‌ترین بنای دشتستان خاطر نشان کرد: ساختمان برج شکوه دارای فضاهای تجاری بسیار مناسب و منحصر به فرد است و به لحاظ طبقات بسیار و ارتفاع زیادش در همه نقاط شهر و حتی خارج شهر و از فاصله دور دیده می‌شود و دارای طرح و شکل و نمای بسیار زیباست.

استوار تصریح کرد: به علت تنوع و تعداد فضاهای گوناگون اعم از تجاری، رفاهی، تفریحی، خدماتی، اقامتی و غیره و پذیرا شدن حجم بسیار جمعیت، رفاه حال مراجعه‌کنندگان و تسریع و تسهیل در رفت و آمدها و جابه‌جایی جمعیت، چند دستگاه پله برقی از نوع مرغوب در ساختمان به کار گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: در طبقه بیست و سوم ساختمان و آخرین طبقه آن رستوران گردان ساخته می‌شود، ضمن اینکه بر بام ساختمان تلسکوپ‌هایی گذاشته خواهد شد تا گردش‌کنندگان با آنها آسمان و ستاره‌ها را رصد کنند.

مجری برج شکوه دشتستان یادآور شد: رستوران روی بام با مساحت 3500 متر، سینمای روی بام، تالارهای مجلل و زیبا، سالن‌های بیلیارد و بولینگ، فست‌فود و سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی مدرن و غیره نیز جزئی از تجهیزات و امکاناتی هستند که در این ساختمان ایجاد، نصب و تعبیه خواهد شد.

استوار با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این پروژه کاملا خصوصی است گفت: تعدادی از بانک‌ها همکاری مطلوبی در ارائه تسهیلات داشته‌اند که لازم است از مسئولان آنها تقدیر کنیم.

وی افزود: بیش از 140 میلیارد ریال برای این بنا هزینه می‌شود که تاکنون 88 میلیارد ریال در برج شکوه دشتستان هزینه شده و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 52 میلیارد ریال دیگر نیز در فازهای مختلف این بنا هزینه شود.

استوار تصریح کرد: این برج در زیربنای 33 هزار مترمربع احداث شده و هم‌اکنون فاز نخست این برج 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در شهریور امسال فاز 1 و 2 و 3 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول