اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص):

خبرگزاری فارس در مسیر تحقق مطالبات رهبری حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خبرگزاری فارس در راستای تامین مطالبات مقام معظم رهبری تلاش و رسانه‌ای موفق است.

خبرگزاری فارس در مسیر تحقق مطالبات رهبری حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه صبح امروز از دفتر سرپرستی فارس در کرمانشاه بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌و‌گو کرد.

حسن موحد در این دیدار با اشاره به مشی فارس افزود: خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون با پیروی محض از ولایت و منویات رهبر معظم انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی همواره در تلاش بوده و در این مسیر گام‌هایی ارزشمند برداشته است.

وی ادامه داد: حضور نیروهای جوان با روحیه بسیجی در مجموعه خبرگزاری فارس یکی از عوامل پیشرفت و موفقیت این رسانه بوده و حضور اساتید شناخته شده و مطرح رسانه نیز در این راستا کارکردی موفق بوده است.

وی رویکرد و عملکرد فارس در استان کرمانشاه را عملکردی مناسب و قابل توجه عنوان کرد و خواستار توسعه هرچه بیشتر فعالیت این رسانه در استان شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول