اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 11 تا 26 اردیبهشت ماه

نمایشگاه سراسری گل و گیاه در اراک گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه سراسری گل و گیاه در اراک خبر داد.

نمایشگاه سراسری گل و گیاه در اراک گشایش می‌یابد

علی‌جعفر محصولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه از 11 تا 26 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور(اراک) برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین تولیدات بخش گل و گیاه، فضای سبز، تجهیزات گلخانه‌ای، محصولات سنتی و صنعتی، ادوات(باغ، باغچه، گل، گلدان، خاک و...) به نمایش گذاشته خواهد شد که شرکت‌های فعال در بخش گل و گیاه از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران همچنین از برپایی دومین نمایشگاه عروس ایرانی خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه از 25 تا 29 اردیبهشت ماه در اراک گشایش خواهد یافت.

محصولی فرهنگ‌سازی به منظور فراهم‌سازی ازدواج آسان و کم هزینه و مشاوره ازدواج را از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: نخستین نمایشگاه عروس ایرانی در سال 89 برپا شد که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان و شرکت‌های فعال در این زمینه همراه بود.

وی معرفی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوازم، تجهیزات و مقدمات عروسی را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولیدکننده در زمینه پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم و دکوراسیون منزل و آشپزخانه، خدمات مجالس و صنوف مرتبط برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران اظهار امیدواری کرد با برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی فرهنگ ازدواج و آداب و رسوم اصیل ایرانی، راه‌های ازدواج سهل و آسان تبیین و معرفی شود.

محصولی وجود کمیته فرهنگی با محوریت مشاوره، ارائه راهکارهای ازدواج آسان، شناسایی افراد آماده ازدواج و هدایت آنها برای ازدواج آسان، معرفی واحدهای مرتبط با خیرین و دست اندرکاران امور خیریه، پشتیبانی از مددجویان و ارایه الگو به بازدیدکنندگان را از ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول