اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

افزایش 70 درصدی فضاهای فیزیکی آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: طی شش سال اخیر 650 هزار مترمربع به فضاهای فیزیکی این سازمان افزوده شده که رشد 70 درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش 70 درصدی فضاهای فیزیکی آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی،داوود ناصری افزود: از سال 84 تاکنون 563 پروژه در سطح کشور بوده که 21 پروژه حاصل سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها هست که 20 پروژه آن به بهره‌برداری رسیده همچنین 271 پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری بوده که 124 پروژه تا سال 1390 به بهره‌داری رسیده و بقیه نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال احداث هستند.

وی اظهار کرد: با تدابیر ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای، زحمات همه پرسنل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای جایگاه خوبی در سطح کشور داریم و یکی از راهکارهای اجرایی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار توجه ویژه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و ایجاد زیرساخت‌ها از اولویت اصلی آن محسوب می‌شود.

ناصری در ادامه از تشکیل کمیته عمرانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی تشکر کرده و آن را شیوه خوبی دانست و تاکید کرد: در سایر استان‌ها نیز باید از این شیوه خرد جمعی استفاده شود و پیشنهاد می‌شود که کمیته عمرانی در بقیه استان‌ها نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول