اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و فرماندار اردبیل گفت: تبلیغات رسمی دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

یوسف اکبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با آغاز تبلیغات به مدت یک هفته انتظار می‌رود نامزدهای مرحله دوم به تمام قوانین و مقررات اخلاقی و مرسوم انتخابات پایبند بوده و در مدت یک هفته تنها به بیان توانمندی و برنامه‌های خود برای حضور در مجلس تمرکز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ‌این تبلیغات تا صبح روز 14 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و 24 ساعت قبل از یوم انتخابات هرگونه تبلیغات ممنوع بوده که از خود کاندیداها و طرفداران آنها انتظار می‌رود به این مبانی و قوانین پایبند باشند.

فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در مرحله اول انتخابات مردم ایران به ویژه حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با حضور پر‌شور خود در پای صندوق‌های رای همه را غافلگیر کردند، یادآور شد: این غرور و عزت ملی بازتاب جهانی داشت به طوری که تراز ملی و بین‌المللی ملت ما را ارتقا داد.

اکبری به خبرنگار فارس بیان داشت: با این حضور قضاوت جهانی در مورد جایگاه ملت ایران متفاوت‌تر از گذشته شد و مردم با حضور و پشتیبانی از نظام به بدخواهان ثابت کردند که جرات رخنه و هجمه به ملت ایران را نمی‌دهند.

این مسئول ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس که بعد از انتخابات ریاست جمهوری حضور مجدد در وفاداری به آرمان‌های انقلاب بود به رغم تلاش بدخواهان نظام و جنگ امپراتوری رسانه‌ای غرب که سعی می‌کردند صف حضور مردم را کمرنگ کنند با شوکت تمام برگزار شد و ملت ما در تأسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و اطاعت محض از این امر در صحنه تاثیر‌گذار انتخابات تشخص و صلابت ماندگار خود را نشان دادند.

رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: در مقایسه با ادوار گذشته مجلس مردم ما با موقعیت‌شناسی، زمان‌سنجی و دشمن‌شناسی یک رستاخیز به یاد ماندنی را در دفاع از جایگاه انقلاب و رهبری و اعتلای دستاوردهای این نظام به نمایش گذاشتند به طوری که منتخبان مرحله اول با پشتوانه قوی رای مردمی راهی مجلس شدند تا در قامت منتخب مردم مطالبات عمومی را پیگیری کنند.

اکبری حضور مردم را نسبت به ادوار گذشته مجلس کم نظیر توصیف کرد و به خبرنگار فارس گفت: در انتخابات 12 اسفند سال گذشته 12 درصد تعداد داوطلبان شرکت‌کننده و 13 درصد تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده رشد یافته بود و میزان مشارکت نیز به 70 درصد رسید که در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین یک رکورد به حساب می‌آید.

وی در پایان سخنان خود افزایش 18 درصدی رای دهندگان را نشان از عزم جدی مردم در پشتیبانی از نظام به رغم هجمه‌های بسیار سنگین اما عقیم مانده دشمن توصیف کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت‌: در مرحله اول که منتخبان باید یک چهارم به علاوه یک رای را به دست می‌آوردند دو نفر از این حوزه انتخابیه راهی پارلمان نهم شدند و برای راهیابی یک نفر باقیمانده از این حوزه انتخابیه رقابت بین دو نفر که حد نصاب را در مرحله اول به دست نیاوردند ادامه داشته و روز 15 اردیبهشت تکلیف منتخب سوم اردبیل معلوم می‌شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول