اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن با حضور 27 هزار دانش‌آموز در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن با حضور 27 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن با حضور 27 هزار دانش‌آموز در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان از مدارس قرآنی دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی در مدارس امر مهمی است و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال گذشته و امسال تلاش زیادی برای رشد کمی و کیفی علوم قرآنی در مدارس داشته است.

وی افزود: در تمام شهرستان‌ها و مناطق شاهد تاسیس و راه‌اندازی مدارس قرآنی بوده‌ایم و نسبت به تجهیز و تقویت این کلاس‌ها نیز اقدام کرده‌ایم و امیدواریم به فضل خدا به نتایج بسیار خوبی در این عرصه برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان به انحای مختلف در راستای کمرنگ کردن معنویات تلاش می‌کنند همه ما باید نسبت به گسترش معنویات و اخلاق اسلامی تلاش و مدارس را با فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی آشنا کنیم.

رضایی از اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن با حضور 27 هزار دانش‌آموز در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از 143 مدرسه قرآنی در سطح استان بوشهر فعال هستند و تلاش داریم نسبت به رشد کمی و کیفی این مدارس اقدام کنیم.

مربی طرح نهضت ملی حفظ آموزشگاه نمونه باقرالعلوم برازجان نیز اظهار داشت: بیش از 230 نفر از دانش‌آموزان این آموزشگاه در این طرح در سایت ثبت‌نام کرده‌اند.

عبدالرضا برازجانی افزود: امروز آزمون تعداد 50 نفر از دانش‌آموزان که حافظ نیم، یک و سه جزء به بالا هستند برگزار شده و سطح کیفی کلاس‌ها بسیار رشد داشته است.

وی بیان کرد: تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان نیز حافظ 20 سوره به بالا هستند که آزمون از هفته آینده برگزار خواهد شد.

برازجانی یادآور شد: آموزش و پرورش در گسترش مدارس قرآنی همکاری بسیار مطلوبی دارد و این امر در تقویت معنویت و اخلاق در بین دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول