اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی ساری خبر داد

کمک 132 میلیون تومانی بهزیستی ساری به مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری گفت: 132 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی بهزیستی به مددجویان ساروی اهدا شد.

کمک 132 میلیون تومانی بهزیستی ساری به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موسی رجبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تشریح خدمات بهزیستی شهرستان ساری اظهار داشت: بهزیستی ساری با داشتن 220 پرسنل به 6 هزار و 700 پرسنل خدمات می‌دهد.

وی با اشاره به خدمات مرکز توانبخشی شهید فیاضی در شهرستان ساری تصریح کرد: در این مرکز خدمت به مددجویان در قالب فیزیوتراپی، کاردرمانی و ارتوپدی انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری با اشاره به فعالیت‌های مرکز مداخله بحران اجتماعی در شهرستان ساری یادآور شد: مرکز مداخله بحران اجتماعی در قالب پیشگیری از طلاق و خودکشی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال فعالیت است.

این مسئول به وجود مرکز شیرخوارگاه در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: این مرکز در حال حاضر 40 کودک شیرخوار را نگهداری می‌کند.

رجبی به وجود 11 مرکز بهزیستی روستایی مستقر در روستاهای مازندران اشاره کرد و گفت: خدمات به معلولان در روستاهایی که بهزیستی مستقر است، انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری به وجود چهار مرکز شبانه‌روزی ارائه دهنده خدمت به معلولان اشاره کرد و ابراز داشت: هفت مرکز خدمات‌دهی به معلولان به صورت روزانه با کمک بخش خصوصی در حال فعالیت است که به معلولان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه در مورد خدمات‌دهی مرکز شبانه‌روزی سالمندان در شهر ساری یادآور شد: دو مرکز روزانه سالمندان در ساری مستقر است که در این مرکز آموزش زندگی سالمندی و خدمات مورد نیاز سالمندان ارائه می‌شود.

رجبی تعداد مهدهای اجتماعی فعال در ساری را 132 واحد اعلام و گفت: 50 مهد در شهرستان ساری، 80 مهد روستایی و دو مهد نیز در دو نقطه آسیب‌پذیر شهرستان ساری در حال فعالیت است.

این مسئول میزان پرداخت مستمری به مددجویان بهزیستی در ساری را حدود 85 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: 32 میلیون تومان مستمری به مددجویان اجتماعی و 53 میلیون تومان به مددجویان حاضر در توانبخشی پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری میزان کمک نقدی پرداخت شده سال گذشته بهزیستی ساری به دیگر مددجویان را 132 میلیون تومان اعلام کرد و متذکر شد: 80 میلیون تومان از پرداختی به مددجویان از طریق مشارکت‌های مردمی بود.

وی میزان فرصت شغلی ایجاد شده در بهزیستی را 359 شغل اعلام کرد و اذعان داشت: چهار مرکز شبانه‌روزی غیردولتی با کمک خیریه‌ها در حال فعالیت هستند.

رجبی در پایان به دریافت 150 سهمیه مسکن برای مددجویان اشاره کرد و گفت: برای خانه‌دار شدن مددجویان 20 میلیون تومان وام کم بهره پرداخت شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول