اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان بیگی در گفت‌وگو با فارس:

ویسی گزینه اول صبا در فصل آینده

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: عبدالله ویسی گزینه اول و صددرصد باشگاه صبا برای هدایت تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است.

ویسی گزینه اول صبا در فصل آینده

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هنوز پنج هفته به پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و بیشتر تمرکز ما بر روی بازی‌های حساسی است که در پیش داریم، اما به فصل آینده هم فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است و می‌خواهیم برای این منظور در تمام بازی‌های باقی مانده با قدرت به مصاف حریفان برویم.

سرپرست باشگاه صبای قم در خصوص فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و موضوع سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: مدیریت باشگاه از عملکرد تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال صددرصد راضی است، بنابراین دست زدن به کادر فنی موفق تیم صبا کار درستی نیست.

وی یادآور شد: تغییر و تحولات در تیم ما برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال وجود خواهد داشت اما در کادر فنی چنین تصمیمی وجود ندارد و عبدالله ویسی با توجه به عملکرد، اخلاق، دانش فنی و از تمام جهات مورد توجه باشگاه صبای قم است.

رمضان بیگی در خصوص شایعاتی که حول باشگاه صبا و جدایی احتمالی عبدالله ویسی از تیم صبای قم وجود دارد بیان داشت: این موضوع که برخی باشگاه‌ها به دنبال جذب این مربی با دانش هستند وجود دارد اما خود ویسی هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: ویسی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به لحاظ نتایج بسیار خوبی که با صبای قم کسب کرده بود، از ترکیه هم پیشنهاد همکاری داشت اما این مربی را نیاز داشتیم و هنوز هم مورد نظر باشگاه صبا است.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز داشت: باشگاه در آغاز فصل به خاطر اعتماد به ویسی تصمیم بزرگ و مهمی را گرفت اما این مربی آنقدر با توان و با انگیزه برای موفقیت در مسئولیت مهمی که بر دوش گرفته بود تلاش کرد که خوشبختانه الان شاهد هستیم که تیم صبا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

وی تصریح کرد: بازی‌های ما در پنج هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی پس از دیگری حساس‌تر است و امیدوارم با تلاش و کوششی که نزد بازیکنان سراغ دارم و انگیزه بالایی که کادر فنی برای آسیایی شدن دارند، بتوانیم چهارمین نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده باشیم.

صبای قم در حال حاضر با کسب 46 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول