اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد

استقبال مردم از نخستین کتابخانه سیار در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با اشاره به استقبال مردم از کتابخانه سیار گفت: کتابخانه سیار در قالب یک دستگاه اتوبوس با طراحی ویژه در قم آغاز به کار کرد که با استقبال مردم روبه‌رو شد.

استقبال مردم از نخستین کتابخانه سیار در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، علی فریدونی با اشاره به روند برنامه‌های این کتابخانه گفت: این اتوبوس با حضور یک کتابدار در مجاورت یکی از مدارس یا امکان پرتردد توقف می‌کند و دانش‌آموزان و خانواده‌ها، می‌توانند با کمک کتابدار کتاب‌های مورد نیاز خود را مطالعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: در این اتوبوس میز و صندلی‌هایی نیز برای مطالعه مراجعان قرار داده شده و در طراحی ظاهری آن، برای جذب مخاطب دقت لازم انجام شده است.

وی اظهار داشت: این کتابخانه دارای سه هزار و 100 نسخه کتاب در موضوعات مختلف موضوعی و کودک و نوجوان است و 30 عنوان نشریه برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: این کتابخانه سیار با همکاری شهرداری قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول