اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

20 هزار کتاب به کتابخانه‌های خراسان‌شمالی اهدا شد

خبرگزاری فارس: کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته بیش از 20 هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

20 هزار کتاب به کتابخانه‌های خراسان‌شمالی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، احسان سیفی اظهار داشت: از این تعداد کتاب 12 هزار و 890 نسخه اهدایی خیران و اشخاص حقیقی و هفت هزار و 634 نسخه اهدایی سازمان و نهادها، و سایر محل‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: از میان سازمان‌ها، ادارات و نهادها، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، استانداری، اداره کل منابع و آبخیزداری استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان و اداره کل دامپزشکی استان، بیشترین سهم را در اهدا کتاب به کتابخانه‌های عمومی داشته‌اند.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی افزود: مشارکت مردم، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در امر اهداء کتاب و به تبع آن رشد و فزونی منابع کتابخانه‌های عمومی برای بهره‌مندی بیش از پیش مردم کتاب‌خوان و کتاب‌دوست استان، از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف جذب کتب اهدایی است.

وی اظهار داشت: پایگاه‌های دائمی اهداء کتاب در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به صورت فعال آماده دریافت کتب اهدایی کتاب‌خوانان و اهالی مطالعه است.

سیفی اظهار امیدواری کرد که مردم فرهیخته، کتاب‌دوست و کتاب‌خوان استان، بیش از پیش در امر اهداء کتاب و اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه واحد منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم استان در خصوص اهداء کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان است، از همه علاقه‌مندان برای مشارکت هر چه بیشتر در محقق شدن این وظیفه فرهنگی و همگانی، دعوت کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول