اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ساماندهی امور جوانان خراسان‌رضوی مطرح شد

توسعه فعالیت‌های فرهنگی جوانان با کاهش تمرکزگرایی

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از تلاش این معاونت برای کاهش تمرکز انجام فعالیت‌های حوزه جوانان خراسان‌رضوی در مشهد خبر داد.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی جوانان با کاهش تمرکزگرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدهادی طالبیان با اشاره به توزیع سیاست در اقدامات اداره‌کل برای سال 91 در حوزه جوانان، اظهار داشت: تقسیم استان به 6 منطقه، برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) با هدف الگوسازی و تقدیر از جوانان و جوان یاوران سرآمد استان از مهمترین برنامه‌های معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در سال 91 است.

وی افزود: برگزاری سومین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با هدف تجلیل از الگوهای موفق در 14 عرصه از دیگر برنامه‌های این معاونت محسوب است.

طالبیان گفت: برگزاری سلسله نشست‌های جوان امروز با هدف ارتقای بنیه شناختی فعالان تشکل‌های مردم‌نهاد و راه‌اندازی پورتال استان‌یار با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهره‌مندی از توان نخبگان جوان استان در سال جاری از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی هم‌چنین از اجرایی شدن برخی اقدامات برنامه‌ریزی شده در برنامه جامع اوقات فراغت، نظیر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در استان، شبکه‌سازی سازمان‌های مردم‌نهاد و شبکه حکمت در استان خبر داد.

 انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول