اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت ماه در همدان

دوره آموزشی نگهداری و تعمیرات بر اساس ایمنی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: دوره آموزشی نگهداری و تعمیرات بر اساس HSE (ایمنی) اردیبهشت ماه در همدان برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی نگهداری و تعمیرات بر اساس ایمنی برگزار می‌شود

بهرام هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه شعار مقام معظم رهبری باید در همه زمینه‌ها و به خصوص در زمینه‌های اقتصادی در اولویت کارها قرار بگیرد اظهار داشت: راه‌اندازی دو سایت در زمینه خوشه صنعتی لاستیک شهرستان رزن ( www.rrpc.ir) و خوشه صنعتی مبل و منبت ملایر (www.mfdc.ir) نخستین گام در عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: در آینده نزدیک سایت سفال و سرامیک نیز راه‌اندازی خواهد شد که صنعتگران می‌توانند با مراجعه به سایت و گرفتن کد کاربری از خدمات این سایت‌ها برخوردار شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سالهای گذشته با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌ایم فعالیت‌های تأثیرگذاری را در همه زمینه‌ها خواهیم داشت که با توجه با شعار مقام معظم رهبری فعالیت‌ها چشمگیر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: دوره آموزشی IMS (مدیریت سیستم‌ها) در زمینه‌های مدیریتی، زیست محیطی و ایمنی با حضور 20 نفر از کارشناسان واحدهای صنعتی و با هدف ارتقا و کیفیت محصولات در حوزه زیست محیطی و مدیریتی در معاونت صنایع کوچک برگزار شد.

هاشمی گفت: جلسه کمک‌های فنی و اعتباری و تجهیز ساختار و نوسازی نیز با حضور مسئولان بانک‌های ملی، ملت، صنعت و معدن، تعاون و حضور معاونت صنایع دستی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برگزار شد که در این جلسه 30 طرح مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان بانک‌ها نیز گزارشاتی را در رابطه با صنایع کوچک و فرصت‌های شغلی و ... ارائه دادند.

وی در پایان گفت: دوره آموزشی نگهداری و تعمیرات بر اساس HSE (ایمنی) در اردیبهشت ماه با حضور مدیران و کارشناسان متخصص تعمیرات و نگهداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول