اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سوق خبر داد

برگزاری دوره آموزشی برق ساختمان رایگان در سوق

خبرگزاری فارس: بخشدار سوق گفت: دوره آموزشی برق ساختمان با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه در بخش سوق به صورت رایگان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی برق ساختمان رایگان در سوق

بهمن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق بیان کرد: با هدف تقویت توان مهارتی و بروز استعدادهای جوانان بخش سوق و ایجاد زمینه برای اشتغال و معیشت آنان، با جذب دو نفر مربی از طریق اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کهگیلویه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برق ساختمان به صورت رایگان در این بخش کردیم.

محمدی به اهداف این کلاس‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌ها و شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارت و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم و جلب نظر مسئولان از اهداف برگزاری چنین دوره‌هایی است.

وی افزود: از اهداف دیگر این دوره ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های جوانان تا سطح مهارت‌های جهانی و شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع آنها و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان است.

بخشدار سوق تصریح کرد: ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و به منظور ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار و تشویق جوانان برای آموزش‌های متناسب با شغل آینده از اهداف دیگر این دوره می‌باشد.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن دوره‌های آموزشی چهار ماهه برق ساختمان، آزمون پایان دوره این رشته با حضور مسئولان اداره فنی و حرفه‌ای و شرکت 50 نفر از جوانان این بخش برگزار می‌شود.

محمدی افزود: کارآموزان در صورت موفقیت در آزمون گواهینامه رسمی دریافت خواهند کرد و این کلاس‌ها از امروز شنبه در مدرسه ابتدایی شهید سعادتی سوق برگزار می‌شود.

بخشدار سوق عنوان کرد: با پیگیری به عمل آمده از ابتدای امسال در پی برگزاری کلاس‌های متعددی برای جوانان و مردم این بخش هستیم.

محمدی رشته‌های فنی و حرفه‌ای را بهترین مکان برای اشتغال‌آفرینی دانست و گفت: در صورتی که جوانان و نوجوانان با علاقه بیشتر وارد این کلاس‌ها شده و حرف مختلف را بیاموزند خواهند توانست به عرصه کار و تولید این بخش کمک شایانی کنند. 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول