اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 770 دانش‌آموز مقطع راهنمایی

مسابقات ورزشی قهرمانی دختران دانش‌آموز خراسان‌رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: با حضور 770 دانش‌آموز مقطع راهنمایی، مسابقات ورزشی قهرمانی دختران دانش‌آموز خراسان‌رضوی پایان یافت.

مسابقات ورزشی قهرمانی دختران دانش‌آموز خراسان‌رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، عباس‌علی میرسیستانی اظهار داشت: مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز استان در مقطع راهنمایی در 4 رشته ورزشی بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتسال با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: این مسابقات که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد در رشته بسکتبال تیم‌های نیشابور، سبزوار و ناحیه 6 مشهد به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

میرسیستانی گفت: در رشته والیبال که با حضور 17 تیم و 238 شرکت‌کننده در 2 سالن ورزشی شهید نورالله کاظمیان و شهرستانی برگزار شد، تیم‌های ناحیه 4 مشهد، ناحیه 7 مشهد و خواف توانستند عناوین اول تا سوم را کسب کنند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: در رشته هندبال نیز که 16 تیم حضور داشتند تیم‌های سبزوار، ناحیه 2 مشهد و ناحیه 1 مشهد و در رشته فوتسال نیز که 238 نفر در قالب 17 تیم باهم به رقابت پرداختند، تیم‌های ناحیه1 مشهد، ناحیه 2 مشهد و تبادکان حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول