اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۴ طرح عمرانی دانشگاه پیام‌نور لرستان

خبرگزاری فارس: مسئول امور عمرانی دانشگاه پیام‌‌نور لرستان از افتتاح و بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی این دانشگاه در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از ۴ طرح عمرانی دانشگاه پیام‌نور لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌‌نور لرستان، پژمان اکبری در مورد این طرح‌ها گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر، چهار پروژه‌ عمرانی دانشگاه پیام‌نور لرستان در مرکز استان و دیگر مراکز شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها شامل چهار ساختمان آموزشی در خرم‌آباد، ازنا، کوهدشت و نورآباد است، اظهار داشت: این طرح‌های عمرانی با 60 کلاس درس و 15 آزمایشگاه حدود هفت هزار و 600 متر مربع مساحت دارند.
مسئول امور عمرانی دانشگاه پیام‌‌نور لرستان اعتبار احداث این پروژه‌ها را 36 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار احداث این پروژه‌ها از محل وجوه درآمدهای دانشگاه پیام‌نور استان تأمین شده است.
اکبری افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دهه فجر سرانه فضای آموزشی در این دانشگاه به حدود یک مترمربع به ازای هر دانشجو می‌رسد، با این حال هم اکنون در این دانشگاه در بعد فضاهای آموزشی با کمبود مواجه هستیم.
وی با اشاره به اینکه عملیات احداث 12 ساختمان آموزشی، اداری، ورزشی و فرهنگی در دانشگاه‌های پیام‌نور خرم‌آباد، کوهدشت، الشتر، الیگودرز و دورود در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها در 21 هزار و 500 متر مربع فضا و با اعتبار 90 میلیارد ریال از محل وجوه درآمدهای این دانشگاه احداث می‌شود.
مسئول امور عمرانی دانشگاه پیام‌‌نور لرستان گفت: پروژه‌های در دست احداث این دانشگاه بین 30 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول