اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد

اولویت فعالان اقتصادی در حمایت از تولیدملی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بر اولویت دست‌اندرکاران امور اقتصادی اعم از مسئولان اجرایی، کارآفرینان و کارگران در حمایت از تولیدملی تاکید کرد.

اولویت فعالان اقتصادی در حمایت از تولیدملی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی عصر شنبه در دیدار با رابطان صنایع و معادن شهرستان‌ها اظهار داشت: افزایش کیفیت و تنوع تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی و تلاش و همت عمومی است.

وی با تاکید به اینکه منویات مقام معظم رهبری همواره روشنگر راه همه ایرانیان برای رسیدن به قله‌های عظیم اقتدار و شکوفایی بوده است، افزود: حمایت از تولیدملی، کار و سرمایه ایرانی بهترین راه برای مقابله با تحریم‌های دشمنان است.

حسنی تصریح کرد: تمام دست‌اندرکاران امور اقتصادی اعم از مسئولان اجرایی، کارآفرینان و کارگران باید به شعار امسال توجه ویژه‌ای نشان دهند چراکه باید به اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با تعامل مردم و مسئولان و همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توانیم رهنمودهای رهبری معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم، اضافه کرد: سرمایه‌هایی که تاکنون برای وارد کردن کالاهای بی‌کیفیت خارجی به‌کار گرفته می‌شد از این به بعد باید در راستای تقویت مالی صنایع داخلی، ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات ایرانی صرف شود.

حسنی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه صنایع و معادن استان ابراز امیدواری کرد این تلاش‌ها در سال‌جاری با جدیت و اهتمام ویژه تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: ائمه‌جمعه و روحانیان می‌توانند اهداف نامگذاری امسال، ضرورت استفاده از کالای ایرانی و تولید ثروت حلال در جامعه را تبیین و تشریح کنند.

امام‌جمعه ارومیه افزود: عملی‌شدن پیام رهبر معظم انقلاب و فراهم ساختن بسترهای لازم برای آن سبب ریشه‌کنی فقر از جامعه، افزایش اعتماد به نفس ملی، اشتغال‌زایی و کاهش واردات می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در سال جهاد اقتصادی بسیاری از ترفندهای دشمن ناکام ماند و آنها نتوانستند به اهداف پلید خود برسند، اضافه کرد: همه دست به دست هم دادند تا کارآمدی نظام اقتصادی ایران را در سال جهاد اقتصادی به رخ دشمن بکشند که خوداتکایی در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه و ثمره آن بود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول