اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تحویل زمین برای ساخت تصفیه‌خانه آب شماره 2 شهر زاهدان به پیمانکار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ساخت تصفیه‌خانه آب شماره دو زاهدان به پیمانکار زمین تحویل داده می‌شود.

تحویل زمین برای ساخت تصفیه‌خانه آب شماره 2 شهر زاهدان به پیمانکار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا کرمی‌نژاد ‌طی نشستی با حضور مهندسان مشاور، معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب و پیمانکاران پروژه در محل تصفیه‌خانه آب فعلی شهر زاهدان اظهار داشت: احداث تصفیه‌خانه آب شماره دو شهر زاهدان در راستای اجرای خط دوم انتقال آب زاهدان در کنار تصفیه‌خانه آب فعلی شهر زاهدان احداث خواهد شد.

وی افزود: قرارداد خط دوم انتقال شهر زاهدان از خرداد ماه سال 90 همزمان با ولادت امیر‌المؤمنین حضرت علی (ع) با قرار‌گاه خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد شد و در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است این پروژه حداکثر در 18 ماه آینده با ساخت تصفیه‌خانه، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال به نام مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد و مشکل آب مردم زاهدان برای افق 25 ساله حل شود.

سرپرست کارگاه خط دوم انتقال آب شهر زاهدان نیز در ادامه این مراسم گفت: پروژه خط دوم انتقال آب به شهر زاهدان با 200 کیلومتر خط انتقال دارای چهار ایستگاه پمپاژ و یک تصفیه‌خانه در شهر زاهدان است که قرار بود این پروژه سه ساله به اتمام برسد ولی با توجه به اینکه این پروژه جزو طرح‌های ماندگار قرار گرفته مدت زمان اجرای آن به 18 ماه کاهش یافته است.

احمد قلاوند افزود: در حال حاضر در این پروژه با تسطیح کل مسیر و حدود 300 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری از محل احداث مخازن، تلمبه خانه‌ها و خط انتقال و همچنین 30 کیلومتر حفر ترانشه و 18 کیلومتر لوله‌گذاری و در حال حمل 60 کیلومتر لوله به کارگاه در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به توان و تصمیم مسئولان امیدواریم این پروژه تا قبل از دولت دهم به پایان برسد.

گفتنی است: بیشتر پیمانکاران و نیروهای انسانی در حال کار در این پروژه از نیروهای بومی منطقه هستند.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول