اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار خبر داد

ثبت 1500 عکس در اردوی عکاسان رودبار

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار از ثبت یک‌هزار و 500 قطعه عکس در اردوی عکاسان رودبار خبر داد.

ثبت 1500 عکس در اردوی عکاسان رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسین لطیفی عصر امروز در جمع هنرمندان انجمن سینمای جوانان این شهرستان برگزاری اردوهای عکاسی برای هنرجویان و عکاسان این انجمن را در دستور کار عنوان کرد.

وی آموزش عملی عکاسان را از اهداف برگزاری این دوره از اردوها دانست و افزود: ثبت تصاویر با موضوعات اجتماعی و طبیعت برای آشنایی عکاسان با سوژه‌یابی از دیگر اهداف برگزاری این دوره از اردوهاست.

این مسئول از ثبت یک‌هزار و 500 عکس در اردوی عکاسان رودبار خبر داد و گفت: این تعداد عکس توسط 15 عکاس از مناظر و طبیعت تالش به ثبت رسیده است.

وی برگزاری کارگاه عکس با حضور شباب گلچین از عکاسان بین‌المللی گیلان و اعضای انجمن سینمای جوانان رودبار و تالش را از دیگر برنامه‌های اردوی عکاسی رودبار برشمرد.

لطیفی عشق و علاقه به عکاسی، فراگیری دانش و علم، سوژه‌یابی، داشتن سعه صدر را از ویژگی‌های یک عکاس دانست و بیان کرد: عکاسان رودبار باید مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و با دیدگاه هنری خود شهرستان را به کشور معرفی کنند.

وی تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان رودبار فعالیت خود را از سال 76 به صورت نمایندگی آغاز کرد و از سال 80 به دفتر نمایندگی انجمن ارتقا یافت.

مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار، افزود: این انجمن هم‌اکنون 30 عضو فعال و 150 عضو عادی دارد که در راستای خلق آثار هنری در قالب فیلم و عکس مشغول فعالیت هستند.

وی از تولید هشت فیلم کوتاه در دفتر انجمن سینمای جوانان رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این آثار در سال گذشته در قالب مستند و داستانی توسط هنرمندان رودبار تولید شدند.

لطیفی اذعان کرد: انجمن سینمای جوانان با فعالیت در حوزه سینمایی و فیلم کوتاه، نقش مهمی در کشف و پرورش استعدادهای جوان ایران در حوزه فیلم کوتاه داشته است.

وی برگزاری دوره یک ساله فیلم‌سازی را مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های انجمن سینمای جوانان برشمرد و یادآور شد: هم‌اکنون این دوره یک‌ساله در چهار ترم با شرکت هنرجویان رودبار در دستور کار قرار دارد.

این مسئول گسترش ارتباط و تبادل تجارب بین عکاسان و مراکز عکاسی، ارتقای علمی و توسعه امکانات آموزشی از طریق ارتباط مستمر با متخصصان و افزایش سواد بصری، دانش و اطلاعات تخصصی، فرهنگی و هنری عکاسان را از فعالیت‌های حوزه عکس عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول